Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Den svenska sommaren

<< < (16/17) > >>

MaxB:
Väser det mindre, är den inte så vass i mellanregistret/diskanten nu? Ligger i första inlägget också.
Har gjort lite ändringar i kvällens mix. Fungerar den så här eller är det något mer som borde göras?
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_DenSvenskaSommaren_20130403.mp3[/mp3]

Roffe H:
Tycker låten blev busbra och i mina öron låter den färdig. Gillar speciellt den fylliga basen och wah-wah guran. Toppen!  :D Kul att få vara med på ett hörn.  :)
/Roffe H

palm:
Nu är du i hamn...

Mkt mkt bra blev detta. Din akustiska gitarr gillar jag lite extra, nylonfigurerna. Wah wah är också riktigt bra. Nej, inte läge att fortsätta rabbla, ALLT är finfint.

/Palm

Jocke:
Det här blev riktigt bra Max! :)

Jag var lite besvärlig ett tag och tycker nog att det är lite mycket här och var (men är ju likadan själv). Efter "sju svåra år"  ;) har du fått i hop det förb... bra! Tror det är den bästa mix jag hört dig göra! :) Inget särskilt som sticker ut och irriterar utan bara en otroligt go känsla! :)

Eddi:
Skön lyssning och allt sitter bra - jag hör hur du har jobbat med körerna riktigt riktigt bra där. :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion