Forum > Demolåtar
Gurano & Girly - Breathe
Gurano:
--- Citat från: Roffe H skrivet 18.03.2013, 18:11:17 ---Schyst låt, finurligt intro och slut. Kanonsång och läckra gitarrrer och fin-fint sound :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Man tackar :)
--- Citat från: Asti skrivet 18.03.2013, 19:02:25 ---Cool och passande sång av Girly! Bra!
/Asti
--- Slut citat ---
Tackar
:D
--- Citat från: MaxB skrivet 18.03.2013, 20:30:02 ---Nu har jag lyssnat några gånger och har följande att komma med...
Först och främst vet jag att du inte tillgodogör dig mina idéer och de kommer aldrig leda till att du ändrar något men jag uttrycker det ändå, varför vet jag inte? ;)
Tycker stråkar och blås bråkar lite för mycket med varandra i introt. Det börjar bra med tvåstämmigt men jag gillar inte att det sen spelas oktaver på olika instrument efter det. Gillar inte heller stökigheten i partiet 31-35 där jag skulle önska att inte så många spelade så mycket, samtidigt. Trumpeten är vacker och borde backas upp diskret, inte överröstas. Mer sparsmakat med spelet från instrumenten i introt och mer stämspel från de instrumenten sammanfattar jag det. Men som sagt, inte en chans att du ändrar något, för jag vet du tycker det är bra som det är. -_-
Kul att Girly är på och tar för sig och sjunger. Rösten ligger bra i mixen!
"Love to love you babe" påminner sångstilen om! B)
--- Slut citat ---
Det är bra att man säger vad man tycker, även om man som du inte tror att det leder till något, men du har fel. Jag läser och funderar och relaterar - även om det inte ger ett fysiskt uttryck så som du vill ha det. När jag tex ger mina tankar i andras låtar så förväntar jag mig inte att det ska bli så som jag vill eftersom jag vet att allas smak är olika och att man lyssnar på olika sätt. Man får helt enkelt tips och tankar som är värdefulla på olika sätt ... och de blir därmed aldrig onödiga ... så ser jag på saken - så därför blir jag glad när du kommenterar :)
--- Citat från: Jocke skrivet 18.03.2013, 20:46:12 ---Gillar den suggestiva rytmen och kontrasten till Lena sång. Mycket bra! :)
--- Slut citat ---
Vi tackar :D
--- Citat från: Girly skrivet 18.03.2013, 21:10:07 ---Det blev ju bra nattarbete det där Göran ;)
Tack för lyssningar, va kul att det verkar gå hem :D
Girly
--- Slut citat ---
Natten är bästa arbetstiden :)
bara man slapp jobba på dagarna oxå :)
Tack alla för era tankar och kommentarer ... även dina MaxB ;)
/Gurano
MaxB:
;) B)
bjurte:
Jag ska inte komma med massa förslag av introt!
Men tycker nog den passat bäst för sig själv.. B)
Skön sång.
Ohhhhhh love too love you baby !! :rolleyes:
Gurano:
--- Citat från: bjurte skrivet 18.03.2013, 23:41:21 ---Jag ska inte komma med massa förslag av introt!
Men tycker nog den passat bäst för sig själv.. B)
Skön sång.
Ohhhhhh love too love you baby !! :rolleyes:
--- Slut citat ---
Nja introt ändras nog inte i låten för jag gillar kontraster som inte är riktigt väntade ... och så upplever jag detta :)
men jag förstår vad du menar - jag får väl ta och göra en mer klassisk variant av introt oxå framöver :)
Tack för lyss å tyck
/G
Marruschkka:
"Breatheeeee"...sensuellt där Lena :rolleyes:
Skön låt med lite oförutsägbara men ändå rullande gitarr-riff ger en skönt mystifierad effekt som jag gillar.
Mysigt :rolleyes:
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida