Tycker det låter riktigt bra. Mycket skönt gitarrsound och bra spel.
Kanske ytterst lite "basig" som helhet, men absolut inget irriterande.
Snyggt jobbat. 
Tack och jepp, är mycket nöjd med Gurasoundet, men Fn. vad man får brottas med det varje jä... gång guran åker fram..

Hej!
Så älva bra detta är! Hur skall jag nu få ihop mina tankar....
Var kommer blåset ifrån? Gillas?
Basen, känns för mig mkt bra, precis lagom.
Vad som står ut i en låt har jag pratat med Max i en av hans låtar och nu kommer jag till samma sak här. Ekot på den underbara sången är bara såååååå illa/ men ändå på något konstigt sätt älskvärt. Men på några avslutningsord hade jag velat ha det mer traditionellt .......eko lååååååååååångt i takt. OBS! Högst personlig reflektion.
Den sista delen är bara så fräck men fick en fundering kring basen. Hade varit kul att höra den "right in my face" som sakta glider bort i reverb-land....
Attans så bra.... Skall bli kul att höra synt-haren göra entré.
/Palm
Edit
Vill revidera ett ord val eftersom det lät illa.....borde formulerats som udda/annorlunda... Hoppas ingen blivit gramse på mig
Blåset är allas våran RoffeH som tog sig tid och hjälpte mig, Ett stort tack till honom!
Delayet ja, det är ett 'RP-Delay' och är riktigt skumt, man kan få det att vrida sig och feedbacka och låta hur kostigt som helst, Och jag bara ÄLSKAR det!

Bas som glider bort i reverb ? jag fattar nog inte riktigt.

Episkt !!!!
bjurte - det här gillar jag !!!!
Här har ni verkligen lyckats få
fram en dynamisk och levande ljudbild
som för fram en (väldigt) bra låt, med starka
insatser från alla inblandade....
Din röst och Marre´s tillsammans - suveränt...
Love your tapping och stämmor i gitarrsolot på slutet, bjurte !!!
Och du har skönt sound.....
Detta blir en en Kontrollrummetklassiker...
mvh
Ja efter mycket slit med Gitarrsound, så hittade jag hem till slut och då kommer ju spelet av bara farten..

Det är så jäkla bra - önskar jag kunde göra en sådan här låt! 
Det "limmar" och låter fantastiskt bra och då är det bara några små detaljer... om jag nu ska ha synpunkter på att det ska bli perfekt...^^
Marre låter som vanligt kanon men vissa fraser liksom döljs av musiken. Vill du att hon ska vara tydlig från början till slut kan du prova att smyga in en rätt hårt komprimerad version av henne (säkert 10-20dB under leaden)
Koklockam jag påpekade tidigare ligger fortfarande kvar nästan ensam och låter mycket på några ställen.
Vet att du tycker att trummor ska låta så här men jag tycker kicken är lite låg och virveln för torr - det handlar inte om reverb utan att det inte alls sjunger i den efter slaget...
Tycker breaket kunde vara längre... Det gör ju egentligen inte låten vare sig bättre eller sämre men det kunde vara effektfullt med ett längre uppehåll och att senare delen mer smyger in... Kanske börjar lågt med mycket reverb som minskar ju närmare full nivå den kommer...
Nåja - man kan tycka olika - en kanonlåt - det är bara att gratulera er till ett gott jobb! 
Jocke!! Det var flera önskningar där, och visst, KlaraBella plinget skulle ju ner, och nu är det åtgärdat.
Provade oxo Ditt förslag på sångdubb som kan höras på den nya mixen.
Trummorna däremot, kicken sänktes 2db mellan ver. 1 och ver. 2, mer eller mindre mot min vilja,den slog helt enkelt igenom och orsakade tillsammans med basen fula smällar..

.
Ang. virvel, skulle jag vilja säga "Smaksak" jag kämpade som tusan med sjunget,som var alldeles för högt för mig och dämpades med Gate:ar.
Jag är i alla fall nöjd med den.
Längre Break ? Stopp!, här sätter vi ner Bromsen, Då måste jag in och pilla och göra nya pålägg och fixa..
Jag vill gå vidare nu(Pianobalad och synthlåtar ligger på rull), men tar gärna emot rena Mixförbättrings tips..