Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Marre - Soultaker/The End
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 16.03.2013, 14:29:53 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 15.03.2013, 18:55:27 ---
En del låtar bör man göra medans man har allt klart för sig - andra tjänar på om man väntar...!^^ Det här är kanon men trots att vi skrivits vid om att du skulle jobba klart det här har jag inte fattat vilka låtar som hänger ihop...
--- Slut citat ---
Del 1. http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=25918
Del 2. http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=32226
Del 3. http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=26678
Och denna avslutande delen då..(4 & 5)
--- Slut citat ---
Jag bad om det och det vore väl osnyggt att inte lyssna...? Samtidigt blir det som en liten "respekt-bump". :) Tycker att ni alla gjort lysande insatser och bidragit med den äran! Musik när den är som bäst är som en inre resa. Ämnet är tungt och det har vi väl "djupat" så det räcker tidigare i tråden... När jag nu lyssnar igenom sviten från början till slut känner jag att du, bjurte, har utvecklat och finslipat ditt uttryck. Gillar jättemycket det du gör med gitarrer och hoppas att "Synt-haren" inte får ta över helt! ;-)
BTW bjurte, om du nu ska byta inriktning... är det då dags att göra en "Prince" igen och byta artistnamn? :rolleyes:
bjurte:
Tack Jocke, jag blir glad av dina kommentarer!
Är lite trött på att brottas med Guran hela tiden,alltid detta letandet efter det perfekta ljudet... :wacko:
Men inte kommer jag ge upp den helt inte,en liten paus bara, sen kan den få gästspela lite smågrejer på Harens låtar oxo! ;)
Vad sägs om "ENTER THE SYNT-HARE" :rolleyes:
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 01.04.2013, 16:16:19 ---Tack Jocke, jag blir glad av dina kommentarer!
Är lite trött på att brottas med Guran hela tiden,alltid detta letandet efter det perfekta ljudet... :wacko:
Men inte kommer jag ge upp den helt inte,en liten paus bara, sen kan den få gästspela lite smågrejer på Harens låtar oxo! ;)
Vad sägs om "ENTER THE SYNT-HARE" :rolleyes:
--- Slut citat ---
Märker ju hur otroligt mycket jobb det måste ha varit och det förtjänar både uppskattning och respekt! :) Kanske är det inte meningen att man ska hitta det perfekta soundet - det kanske är sökandet som är grejen...? Man kan skruva en hel del på syntar också... ;-)
Om jag fortsätter leta sitar-sound (har ett litet talfel...) så kan jag byta nick till HARE-Krishna! :rolleyes:
Marruschkka:
--- Citat från: mahan skrivet 30.03.2013, 03:09:08 ---Tjou!
Tråkigt, sorgligt men jisses va fin låt!
Gillar arret med snygga gitarr riff och trummor o bas som följer i samma spår.
Och sen när Marre smyger sig in är ju verket fullbordat med "Marsk" sång o stämmor!
Mixen kan ju alltid filas o slipas åt håll eller annat, smak o tycke, men som sagt låten som helhet gillas!
Tack för den :)
h. johan
--- Slut citat ---
Mahan :wub: Du är ju oxå en sann vapenbroder och det här med mupptrixeri är nog ändå en smaksak-jag har lyssnat nu på 5 olika mixar som alla har sina kvaliteter. :blink:
Men den som föreligger känns ändå mest genomarbetad och finslipad.
Tack för la musica Bjurte
Som Synt-hare ska det nog gå att känna igen dej oxå..och den där guran lär du inte släppa ifrån dej i första taget...hahaha...!
Vikken tur :P :D
/Marre
bjurte:
Nu får denna ses som Färdig.
Nu lämnar vi över stafett-pinnen till Haren!
"Enter The SYNT HARE"
Farväl önskar Uriah. -_-
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida