Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Marre - Soultaker/The End
Marruschkka:
--- Citat från: Jocke skrivet 27.03.2013, 14:29:53 ---Fattar att du jobbat otroligt mycket med den här och resultatet är välförtjänt mycket bra! :) Tungt ämne det här som kanske fordrar mycket bearbetning? ;) Tycker du kan lägga den här åt sidan och satsa på din nya karriär som synt-hare - det passar väl bra till påsk? :rolleyes: :P
--- Slut citat ---
Håller med dej! Det är sååå bra nu ^_^
Bjurte: det var det snyggaste eko nån lagt på min pipa, jag tokgillar, tack :wub:
--- Citat från: 1up skrivet 28.03.2013, 11:11:58 ---K för i kvalitetslåt. Förträffligt!
--- Slut citat ---
..och du:K som i Kanon-kul :D
/Glad Marre
bjurte:
Tack Maria!! För ett kanon samarbete genom hela detta jobbiga Projekt!!
Min vapendragare och Medlöperska.. Kör hårt nu, det blir nog mer förfrågningar om hjälp vad det lider!! B)
Måste få ur mig lite andra grejer först, men jag kommer inte att tveka att anlita dig när jag behöver hjälp..
Tack!! Skulle aldrig klarat detta utan dig.,.. :)
PS. Du är bäst...
Marruschkka:
--- Citat från: bjurte skrivet 29.03.2013, 03:36:26 ---Tack Maria!! För ett kanon samarbete genom hela detta jobbiga Projekt!!
Min vapendragare och Medlöperska.. Kör hårt nu, det blir nog mer förfrågningar om hjälp vad det lider!! B)
Måste få ur mig lite andra grejer först, men jag kommer inte att tveka att anlita dig när jag behöver hjälp..
Tack!! Skulle aldrig klarat detta utan dig.,.. :)
PS. Du är bäst...
--- Slut citat ---
Oj :huh: ^_^
Tack vapenbroder :wub:
/Marre
mahan:
Tjou!
Tråkigt, sorgligt men jisses va fin låt!
Gillar arret med snygga gitarr riff och trummor o bas som följer i samma spår.
Och sen när Marre smyger sig in är ju verket fullbordat med "Marsk" sång o stämmor!
Mixen kan ju alltid filas o slipas åt håll eller annat, smak o tycke, men som sagt låten som helhet gillas!
Tack för den :)
h. johan
bjurte:
Tack, kippis och GLAPÅX till våra Finska vänner.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida