I "vår" omröstning vann ju tydligen Lousie Hoffsten vad säger det om "vår" musiksmak?
Jag lade bara två röster i vår omröstning; på Yohio (som jag, tydligen i likhet med majoriteten av svenskarna som röstade, tyckte var den bästa låten) och State of drama (som kom mycket tätt efter enligt min smak), så jag är oskyldig...

Hoffstens låt tyckte jag var irriterande lik annat - någon sorts hybrid av Loosing my religion och en annan låt som jag inte har kunnat placera riktigt, men som jag känner igen...
Den tjatiga vinnarlåten låter jag bli att kommentera, även om det hade känts väldigt bra att ha in en autotune i verserna medan refrängerna gick hyfsat - men som sagt, så hoppar jag över att nämna det.....
Röstningsförfarandet är idiotiskt, eftersom det var tillåtet att fortsätta rösta medan juryrösterna kom in. Ett fult sätt att försöka dra in mer pengar till Björkmans bonus, när folk märker att deras favorit är på väg att förlora, så att de röstar ännu fler gånger. Själv har jag inte ringt och röstat sedan det började kosta pengar att rösta. Så mycket bryr jag mig egentligen om hur resultatet blir...