Forum > Färdiga produktioner

AKUSTIKKA sjunger Cornelis Wreeswijk

<< < (2/6) > >>

MaxB:
Din röst kommer fram på rätt sätt i den här inspelningen. Mycket behagligt!
Bra spel från instrument och skön mix också!

Marruschkka:

--- Citat från: Roffe H skrivet 28.02.2013, 11:54:00 ---Snyggt och svängigt! Svenska klassiker, roligt projekt.  :D Ser fram emot mer...
/Roffe H

--- Slut citat ---

Vad skoj att du gillar, och vi har skoj oxå i det gänget, riktigt riktigt roligt :P

Det kommer mera.. ;)

--- Citat från: Dividend skrivet 28.02.2013, 13:41:48 ---jättesnygg tolkning och allt sitter (faktiskt redan på inspelningsstadiet jag fick uppleva :rolleyes: ) som en smäck i mixen.

Lycka till i världen med den här! :)

--- Slut citat ---

Ja, audition väntar inför kommande spelningar så håll tummar :D

--- Citat från: JosefOhlmerAltsax skrivet 28.02.2013, 13:51:15 ---Vilken härlig röst du har! Ovanlig, vilket är bra för då vet jag vem jag lyssnar på. :) Bra tolkning, jag blev besviken på samlingsskivan hyllning till Cornelis, den här tolkningen däremot, är precis det mina öron vill höra :) Tack!

Apskönt sväng i trummorna i kombination med hur du sjunger, taktkänslan är underbar  :wub:

--- Slut citat ---

:wub:  Vad glad jag blev, ja det känns så rätt att göra såna här låtar ibland, finns ju hur mycket som helst att göra med vår svenska vis-skatt!Tack för dina fina ord.

--- Citat från: Gurano skrivet 28.02.2013, 17:16:29 ---Fin tolkning med den äran :)
Behagligt örongodis

Gurano

--- Slut citat ---

Tack Gurano!

--- Citat från: MaxB skrivet 28.02.2013, 18:35:41 ---Din röst kommer fram på rätt sätt i den här inspelningen. Mycket behagligt!
Bra spel från instrument och skön mix också!

--- Slut citat ---

Tack Max, väldigt duktiga musiker så det är en ren fröjd att sjunga på sånt här material :D Larsson är en baddare på att mixa-oxå.

/Marre Marruschkka

Alatar:
Fin tolkning. Gillar att det nästan blir lite "folkviseaktigt".

Eddi:
Härlig tolkning rösten är perfa Marre, alla gör vad de ska och Larsson trippelt. Svante är det någon man träffat? Bra lir rakt igenom i alla fall. Det finns några överslag som kanske bör rättas till vid 2,46  2,51 något till längre fram och runt 3,40.
Annars tiptop en av de bästa tolkningar jag hört på denna.

Harmonica mike:
Mmmm..Snyggt!

Läckert percussion.Larsson är alltid grym.Men jag saknar en basist i denna.Tror att det lyfter flera snäpp till.
Bra sång Maria.

Schysst cover och i all ära - bra framfört.Men varför inte skriva egen text till kompet? Några små justeringar i arret voila´- en egen låt.Det hade gett mig som lyssnare mer,såja nu fick jag gnälla lite också  :)

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion