Forum > Färdiga produktioner

Asti & Harmonica mike - You let it slip away (slutversion)

<< < (4/8) > >>

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 23.02.2013, 10:47:42 ---Ja det är lite som att lyssna på tidiga Yes-låtar efter att ha lyssnat på hur de lät på det moderna 70-talet. Har du också lyssnat på Yes från dessa tidsepoker?
HN har ett par bra förslag som jag skriver under på - pukor in mot mitten, ner i volym, så är dom hemma.

--- Slut citat ---
Nej, jag följde inte Yes när det begav sig... Har för mig att jag inte gillade dom speciellt.
Jag ska absolut testa Håkans förslag! Tack för kommentar!
/Asti

equality:
Behagligt jazzigt i verserna. En melting pot med kryddor från Doors, Steely Dan och Yes kanske ja. Rytmiskt snyggt jobbat. Stör mig inte på pukorna tycker de driver på bra, iaf i refrängen. Saknar nog ett harmonibryt och lite mer tryck i voxen refrängen.   

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 23.02.2013, 12:24:24 ---Behagligt jazzigt i verserna. En melting pot med kryddor från Doors, Steely Dan och Yes kanske ja. Rytmiskt snyggt jobbat. Stör mig inte på pukorna tycker de driver på bra, iaf i refrängen. Saknar nog ett harmonibryt och lite mer tryck i voxen refrängen.   

--- Slut citat ---
Doors och Steely Dan - spännande! Ännu en som kan acceptera pukorna, bra!  :)
Harmonibryt kanske inte blir av, men mer tryck i sången i refrängen ska vi nog kunna fixa!
Tack för dina synpunkter!
/Asti

Jonte:
Riktigt bra Asti!

Asti:

--- Citat från: Jonte skrivet 23.02.2013, 19:20:53 ---Riktigt bra Asti!

--- Slut citat ---
Tack för det Jonte!
Men nu har jag lyckats få hjälp av någon med rätt röstresurser för den här låten!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion