Ja men det här var ju trevlig läsning

Håkan:
Jo det blir nog en blues av detta.Jag har en annan ide´också att foga in men risken är att det..ja vi får se.
Upplägget är ackegura/sång/munspel - lite visblues - fram till detta.Hammond/acke komp och "Coolt twangad Tele" på solo samt lite körer som avrundning...
Du lirar i en egen division på den bluesguran,och kan vi synka ihop nåt så vore det fantastiskt kul!
Jag drar ett pm till dig då jag har lite bättre och färdigare struktur på alstret..
Jocke:
Ja det var väl främst tid jag behövde för att sätta mig in i ljudkortets mystiska värld.C7 var ju också lite
nytt å Stillwell å..
Nåväl,jag fick ju några ofrivilliga dygn via stenarna att data för så nu kan jag det här igen

Bluesboy:
Thanx man,då skall det liras acke,munspel å SÅNG

Eddi:
Ja lille Martin är under tillverkning och det är ju den roliga biten

Sedan så skall det levereras och det tar tid och gör ont - i plånboken

Ähhuumm..Ja Från en Martin dröm till en Fender jaha upplevelse.Min brorsonson köpte sig en fantastisk Fender hos Tysken som jag fick testa och jag blev såld.Tanken först var stug gura,men den håller lätt för studioliret - Martin är överskattat

Man tjänar ju nån krona också,och genast så hägrar en tele därborta i horisonten..
Telecaster 
##########################################
Schysst med komments boys,nu känner jag mig stärkt igen.Fast där vid 00:34 hade jag lagt in en fälla som jag tänkte att nån skulle höra..
GOT YA!

Nu kör vi igen - holysmoke
Mike