Tonen är bra, men spelet lite för trevande. Tycker du skulle vara "mer på" med saxen. Jag spelar ju själv både tenor och alt, tycker personligen att man vinner på att ha saxen lite torrare. Gitarren är kanske lite för stark jmf med saxen. Bakgrunden är väl inte optimal (i mitt tycke väldigt svår) att spela till.
så jag tycker du gör det bra ändå. Hoppas också att du har någon nytta av min kommentar och att jag inte blev för negativ.
/Roffe H
Tack Gurano, Jocke och Roffe! Ni är bäst!!
Jo, musik är avslöjande, så fort jag inte tror på mig själv så hörs det, så är det för alla. Vilket jag tycker är en härlig utmaning, det blir så mycket roligare att lyckas då

Roffe - du är inte negativ alls, du gör en helt korrekt analys, jag är här på KR för att få "idoljuryns kommentarer", vill jag höra hur duktig jag är skickar jag låten till kära mor

Viktigt för alla att hålla isär vad man gör och vem man är, att jag fortsätter att vara bra (är) även om jag ibland gör fel (göra). Blir det för jobbigt så försöker jag tänka att det är Bosse som gjort fel (jag heter Bo Josef

) så går jag där ifrån och låter Bosse stå kvar

När jag glömmer bort att jag inte kan, blir förlorad i musiken och hur roligt det är att spela, då låter jag riktigt bra.
Det är skitsvårt att nå dit när röda lampan lyser (recording).
Så, Tack för synpunkterna! Jag övar mera

Håkan:
Tack för tipset! Jag har hela tiden öronen öppna efter spår det funkar att spela sax till, fyra öron kan lyssna på dubbelt så mycket som två

Jag har skummat Eva Cassidy på spotify som hastigast och hon är suverän! Din analys och slutsats är helt korrekt, tack för uppmuntringen, det hjälper, Bosse blev jätteglad