Forum > Demolåtar

Gurano - riff´n roll

<< < (2/5) > >>

bjurte:
Ja man behöver inte lyssna många sekunder (Ca. 2) innan man man hör på soundet vem som står bakom verket.. :D
Röjer på gott (jobbig baksmälla. :unsure: )
Distade Komp-Guran som kommer in vid ca 50 (och återkommer ett par gånger) låter lite för sur mina 'Nyktra' öron..
Annars helt OK..

Gurano:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.02.2013, 14:04:53 ---Ja man behöver inte lyssna många sekunder (Ca. 2) innan man man hör på soundet vem som står bakom verket.. :D
Röjer på gott (jobbig baksmälla. :unsure: )
Distade Komp-Guran som kommer in vid ca 50 (och återkommer ett par gånger) låter lite för sur mina 'Nyktra' öron..
Annars helt OK..

--- Slut citat ---
Tackar - att man hör att det är jag tar jag som ytterst bra kritik :) Man vill ju gärna ha sitt sound och sin stil. Det vore alltför tråkigt att låta som allt annat.
Jo baksmällan fanns där - en hyfsat stor blykeps om jag inte minns fel :)

Jo lite surt e de men inte så farligt - soundet på den guran är rätt eggig och jag tycker nog att om man bankar med ett eggigt sound så låter det mer surt än vad det är - ska testa att ratta annat ljud ikväll alt. spela om vissa partier.

--- Citat från: Jocke skrivet 11.02.2013, 12:18:56 ---Bra ös här! :)
Tycker det du gör har ett karakteristiskt sound - plus på det.  B)

--- Slut citat ---
Man tackar :D

Tack båda för komments
/Gurano

MaxB:
Snart släpper Gurano en dubbel-LP med hittills outgivet material.
Han har valt att kalla plattan: "Den Eviga Vilan"  :lol:

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.02.2013, 16:15:09 ---Snart släpper Gurano en dubbel-LP med hittills outgivet material.

--- Slut citat ---
Hänger nog inte med där riktigt ??

2013-02-11: Tja nu har jag ändrat distguran lite

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Februari2_120BPM1.mp3[/mp3]

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 11.02.2013, 22:59:24 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.02.2013, 16:15:09 ---Snart släpper Gurano en dubbel-LP med hittills outgivet material.

--- Slut citat ---
Hänger nog inte med där riktigt ??

--- Slut citat ---

Du skrev:

--- Citat från: Gurano skrivet 11.02.2013, 10:18:56 ---Ja vi får väl se hur denna drar vidare helt enkelt. Utan collab så får den drabbas av den eviga vilan.

--- Slut citat ---

Dina barn kanske hänger med, då de på sin ålders höst hittar skatten på en gammal hårddisk.
Kanske först då den musiken kommer ut - postumt - med en passande titel,

Den eviga vilan - en svensk kulturskatt!
:wub:  av och med Gurano, som själv rotade i det förgångna  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion