Forum > Demolåtar
Gurano - riff´n roll
Gurano:
Lite bakisseg idag så som vanligt brukar jag spela gura för att komma på andra tankar. Blev så här.
Tämligen omixad och pumpande, men jag tar gärna emot synpunkter på allt.
OCh om någon vill colabba så PMa mig så får vi se vad det blir av det hela! (går i 120 bpm)
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Februari2_120BPM1.mp3[/mp3]
Angrod:
:D
Fick mig att associera till en cowboy-film. Skulle passa fint som ledmotiv till en sådan, eller liknande modernare variant med stora amerikanska bilar. Ända tills synthen kommer i mitten och mot slutet. Den bryter det temat. Mot slutet får du solot på guran nästan att låta som ett munspel. Kanske fråga Max om lite co-work? Funkar som instrumental. Men Cykeln kanske kan skriva en skön text till den?
Kul idé!!! Jag gillar låten stenhårt. :)
MaxB:
Jomen det är bra spel och partiellt bra drag också.
Hoppas du hittar mer eller hittar colabare.
Jag har inte draget som du behöver i en colab.
Gurano:
--- Citat från: Angrod skrivet 10.02.2013, 17:20:16 --- :D
Fick mig att associera till en cowboy-film. Skulle passa fint som ledmotiv till en sådan, eller liknande modernare variant med stora amerikanska bilar. Ända tills synthen kommer i mitten och mot slutet. Den bryter det temat. Mot slutet får du solot på guran nästan att låta som ett munspel. Kanske fråga Max om lite co-work? Funkar som instrumental. Men Cykeln kanske kan skriva en skön text till den?
Kul idé!!! Jag gillar låten stenhårt. :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar - jo min tanke var att närma mig ett munspel i soundet där på slutet :)
Synten har jag lagt till för att man aldrig ska tro sig veta hur saker går/är -man ska väckas ur sin slummer ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2013, 19:36:08 ---Jomen det är bra spel och partiellt bra drag också.
Hoppas du hittar mer eller hittar colabare.
Jag har inte draget som du behöver i en colab.
--- Slut citat ---
Ja vi får väl se hur denna drar vidare helt enkelt. Utan collab så får drabbas av den eviga vilan.
Tack båda för att ni tog er tid att lyssna å kommentera.
/G
Jocke:
Bra ös här! :)
Tycker det du gör har ett karakteristiskt sound - plus på det. B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida