Forum > Färdiga produktioner

Nille - Frozen light

<< < (3/4) > >>

Jocke:
Det här låter skitsnyggt! :) Har inte ont av det låga mellanregistret utan tycker det låter intimt och mysigt.  B) (Kinky?)  :rolleyes: Skulle snarare kunna tänka mig en försiktig höjning någonstans mellan bröstkorgsresonansen och essen men det ordnar säkert skivbolaget till!  ;)

Nille:

--- Citat från: Jocke skrivet 09.02.2013, 14:19:10 ---Det här låter skitsnyggt! :) Har inte ont av det låga mellanregistret utan tycker det låter intimt och mysigt.  B) (Kinky?)  :rolleyes: Skulle snarare kunna tänka mig en försiktig höjning någonstans mellan bröstkorgsresonansen och essen men det ordnar säkert skivbolaget till!  ;)

--- Slut citat ---

Tack jocke! :) Jo jag tycker faktiskt också att det låter mysigt med det låga mellanregistret så jag tror nog jag behåller den så.
Kanske möjligen en smula mer diskant på kalaset

HasseFX:
Låter bra om detta! Radioklass på detta och sånginsatsen är toppen, Don Henley style :) Dock, låten är behaglig men ganska anonym... Kompet har potential men produktionen känns rätt platt och det blir en lite för jämtjock matta bakom sången.

BluesBoy:
Kalasbra sång, helt klart. :)
Snyggt paketerat allting och framförandet är bra. Tycker personligen att ljudbilden är något mullrig och saknar lite luft.
Som Hasse var inne på känns det lite som en jämntjock matta bakom sången.
Steelguran bör absolut framhävas bättre.

Men visst, klart godkänt. Snyggt jobbat. :)

bjurte:
Jäkligt bra och proffsigt gjort,men jag saknar lyster,blir lite för muffligt sound tycker jag.
Eagles och Don Henley ?? Jupp.. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion