Forum > Färdiga produktioner
Nille - Frozen light
equality:
Produktionen (arr, mix, sång) är en riktig fullträff. Själva låten är inte särskilt originell men det blir en riktigt skön lyssning pga framförande och förpackning. Låter väldigt proffsigt, radioklart som Eddie uttryckte det.
Nille:
Tack grabbar! Känner mig rätt nöjd själv också.
Börjar att närma sig ett skivsläpp nu, har väl ett par låtar kvar innan det är dags=)
MaxB:
Hur ser ett skivsläpp ut i modern tid? Glider den omärkligt in på spotify och iTunes eller är det kopplat en spelning till släppet?
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.02.2013, 09:17:46 ---Hur ser ett skivsläpp ut i modern tid? Glider den omärkligt in på spotify och iTunes eller är det kopplat en spelning till släppet?
--- Slut citat ---
Ja släpper man själv så är ju risken uppenbar. Med ett bolag i ryggen så händer saker. Främst marknadsföring som är lika dyrt i dag som det var förr, om man verkligen vill breaka någon. Nille har alla förutsättningar för att det skall gå vägen tycker jag. Hade jag förlag skulle det signas direkt! :D
Nille:
Hehe tack clemes!
Har ett förlag som fixar så låtarna kommer ut på de flesta sidorna som amazon, itunes och spotify.
Hade väl inte tänkt å göra något jättestort av det. Har rätt många subscribers på youtube och många har frågat
efter en skiva. Kanske man kan tjäna en liten slant iaf=)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida