Lite till då

Max:
Ja nya riggen gick på över 20 lax.Det kändes lite slösigt att bränna ytterligare 10-15 på lite sol - det finns ju lite utrymme då för att köpa den där sångmicken samt den där Fenderacken jag sneglat på te.x..Det finns också ett solarium runt hörnet där jag bor,Canarias är överskattat

Eller så kan man åka till Thailand/Phuket med musikpolarna,ackeguror fem gig och röja i tre veckor

En barndoms polare har hotell/restaurang där nere och har varit på mig ett antal ggr - Kom ner å lira nu för f-n.. - Så det finns alternativ till var man kan lägga stålarna

Jocke:
Svaret till Max förklarar saken

Jo nya grejer är kul,men det ger ju också lite inkörningsproblem..Yamaha drivisarna te.x var inte direkt drivande om man säger.Jag fick efter lite strul rulla tillbaka till en äldre version,voila´..
Precis som för dig nedgradering,och det skall rymmas i en lägenhet i mitt fall..Sedan gör det ju inget om det ser snyggt ut

Föregående kabelhärva var en klar källa till skilsmässoförhandling vid städtillfällena.
Skojar lite,men mycke kablar blir det..
Maria:
Tack Maria,ja jag ylade lite som vanligt."Skriet från vildmarken"

Ja det blir bara en acke å sång fram till "draget".Acke/sång får komma igen på slutet så knyter det ihop säcken bäst.Brottas lite med blåsarna nu och texten sedan så kanske det blir ett annat element i denna - vi får se så
stay close mate.Denna har jag garanterat klar innan midsommar

#############################################
Tack för kommentarerna,ikväll får ni höra den
färdiga blås verren.Jag har styrt upp blåset samt rattat till mixen efter Hasses konvolutsågning

Men det blir inte förrän ikväll så håll ut.
Mike