Forum > Demolåtar

Harmonica mike/Hagis - That´s where the wind blows

<< < (5/19) > >>

MaxB:
Ibanez sa du, här är min Ibanez från 70-talet - still going strong - ingen jycke så långt ögat når.

Clemens:
Skall bli kul att höra slutresultatet, känns lite spretig just nu..men grym röst som vanligt!  :)

Håkan Nilsson:
Ruggigt bra låt. Tremolosolot satt som ett smack. Och jäkligt bra ljud på svängdelen.
Gnöl:
Ak gitarren i början låtar ganska epa-inspelad jmf med ljudkvaliten som kommer när alltihop startar. Lite av samma missljud tycker jag mig höra på sången, (breaket vid 107 tex). För mkt kompressor eller nåt? En del preampar kan ju dista också strax innan det blinkar rött. Eller att signalen till eller från reverbet inte är hundra inställd. Vad har du för kompressor? Låter nog som att det är den som är boven...

Wah-wah kompet o hela skiten var ju fruktansvärt svinbra. Och melodin o sånginsatsen

MaxB:
Håkan, HM, jag undrar just hur ni skulle låta i ett colab?
Håkan kan lira gura och skruva ljud, ingen tvekan
HM, för mig får du gärna testa ett munspel på nånting där Håkan spelar.
Jag skulle inte misstycka om ni två tog det steget om man säger så...  B)

Håkan Nilsson:

--- Citat från: MaxB skrivet 04.02.2013, 21:18:45 ---Håkan, HM, jag undrar just hur ni skulle låta i ett colab?
Håkan kan lira gura och skruva ljud, ingen tvekan
HM, för mig får du gärna testa ett munspel på nånting där Håkan spelar.
Jag skulle inte misstycka om ni två tog det steget om man säger så...  B)

--- Slut citat ---
Jag kan tyvärr inte den biten med att skicka filer. Det enda jag gör med datorn är att surfa på den. Annars vore det skitkul att göra grejer över nätet... Jag märker ju det när tex min basistpolare kommer hit o dubbar om den bas jag redan spelat. Fast han spelar ganska lika blir helheten fan så mycket bättre med fler än en inblandad...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion