Forum > Färdiga produktioner

Trillian

<< < (9/10) > >>

cykeln:
Inte min sockerkaka precis
men d-ligt säkert gitarrspel
Även övriga instrument trakteras på hög nivå (basen djigt stressad dock)
Låter som nåt ur en amerikansk deckarserie från 80-talet - Miami Vice
Sportbilar , narkotika och speed

min tascam 244 står i garaget och fryser

asti:
Riktigt snyggt producerat, arrat och spelat! Låter lite som något ur Janne Schaffers repertoar. Gillar bäst de "orientinspirerade" introt och outrot!
Det hörs att du är en duktig instrumentalist!

Tokai:
Skönt att man måste masa sig fram till volymkontrollen, tack nu lever jag några sekunder till enligt statistiken.
Det här kvacksondet på kompguran - u  hh  - är allergiskt mot det - punkt slut (även när Jimmie H gjorde det)
Men alltså strålande musikaliska insatser här! Som sagt -- filmmusik

Wernborg:

--- Citat från: freddy skrivet 17.11.2008, 12:49:41 ---Lite smått dassiga ljud men helt underbar musik! :)
wawa kompisen är bäst, riktigt fin :)
Guld!

--- Slut citat ---
Inte så lite dassiga om jag får säga mitt, men jag tycker det funkar trots det på nåt sätt.
Tack.  :)

--- Citat från: cykeln skrivet 17.11.2008, 13:12:19 ---Inte min sockerkaka precis
men d-ligt säkert gitarrspel
Även övriga instrument trakteras på hög nivå (basen djigt stressad dock)
Låter som nåt ur en amerikansk deckarserie från 80-talet - Miami Vice
Sportbilar , narkotika och speed
min tascam 244 står i garaget och fryser

--- Slut citat ---
Tack. Är det inte Volvo 244 som ska stå i garaget  :blink:

--- Citat från: asti skrivet 18.11.2008, 19:20:03 ---Riktigt snyggt producerat, arrat och spelat! Låter lite som något ur Janne Schaffers repertoar. Gillar bäst de "orientinspirerade" introt och outrot!
Det hörs att du är en duktig instrumentalist!

--- Slut citat ---
:wub: Janne liksom.

--- Citat från: Tokai skrivet 18.11.2008, 21:25:03 ---Skönt att man måste masa sig fram till volymkontrollen, tack nu lever jag några sekunder till enligt statistiken.
Det här kvacksondet på kompguran - u  hh  - är allergiskt mot det - punkt slut (även när Jimmie H gjorde det)
Men alltså strålande musikaliska insatser här! Som sagt -- filmmusik

--- Slut citat ---
Tack. Ja gillar du inte wha-wha så är ju deckarjazz inget för dig. Kvackljudet :lol: Tack igen.

perrra:
Coolt.. låter som en kille som gått skola här i Skara som är rågrym på gura också!
Fan va ball.. kände igen stilen
http://www.myspace.com/johanrandenmusic

Fantastiskt bra spelat!!!!!!!!!!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion