Forum > Färdiga produktioner
Trillian
Wernborg:
--- Citat från: VIEGA skrivet 05.03.2007, 01:11:38 ---Skickligt! mycket. Låter som något i stil med Shaft möter Rocky. skulle kanske behövas ösa på lite med en maximizer bara. likt mina egna mixar. skit i dynamiken bara det låter!! hehe.
bra jobbat!
mvh
--- Slut citat ---
Tackar för lyssningen. Har bara denna kvar som en wav-fil, så jag får ta med alla kloka ord till nyinspelningen. :P
jay thomas:
Vad ball! Carlos Santana möter Månbas Alpha. Nästan Spy-Fi klass på detta. :-)
Dividend:
Glömt bort att lyssna på den här :blink:
Är det du som spelar bas här? (Inte läst någon kommentar.. än)
Basen är det som verkligen sticker ut på nåt vis, borde höjas! ;) Den kutar om kring där nere på ett väldigt lustigt och intressant sätt...
äh, får be att återkomma när jag lyssnat några gånger.. men hittills låter det väldigt mysigt!
Wernborg:
--- Citat från: jay thomas skrivet 05.02.2008, 17:44:16 ---Vad ball! Carlos Santana möter Månbas Alpha. Nästan Spy-Fi klass på detta. :-)
--- Slut citat ---
Hihi. Tack. Jag hade gamla deckare i tankarna när den skrev. Deckarjazz. Spy-fi funkar lika bra för mig.
--- Citera ---Glömt bort att lyssna på den här
Är det du som spelar bas här? (Inte läst någon kommentar.. än)
Basen är det som verkligen sticker ut på nåt vis, borde höjas! Den kutar om kring där nere på ett väldigt lustigt och intressant sätt...
äh, får be att återkomma när jag lyssnat några gånger.. men hittills låter det väldigt mysigt!
--- Slut citat ---
Lätt att missa, den hade några glansdagar förra året. :lol:
Och nej, spelar inte bas här. Detta är mitt gamla band Trillian. Så detta var vår signaturmelodi liksom. Helt omöjlig att göra något åt dessutom. Portainspelning med wav-filen som enda minne.
Tack.
freddy:
Lite smått dassiga ljud men helt underbar musik! :)
wawa kompisen är bäst, riktigt fin :)
Guld!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida