Forum > Färdiga produktioner

EBJ (Eddi, Bjurte & Jocke) - Rising

<< < (21/22) > >>

hogge:
Nåja... Har lite svårt för musik där man spelar med stämda gitarrer och sjunger i rätt tonart.. Men ändå.. Orkar ju lyssna liksom....

Eller så kan jag ju också säga - TACK Jocke för tipset.. Det här var riktigt skönt.. Instämmer i hyllningskören vad sången anbelangar.. Där fick Du till det jäkligt bra Eddi. Överlag är det bar grejer detta.. IMPONERAD...

Eddi:
Jag tror du kan styra över den här till färdiga nu Jocke allt är redan kommenterat känns det som och med sista trumköret från Bjurte är det en pärla som är klar. Försök att lägga den på KR-spelaren bara tycker jag måhända tar det tid i dina trakter men det borde ju funka på nåt vis.
Kryssa för att den inte ska vara kvar på halvfärdiga.

MaxB:
Skönt! <3

Jocke:

--- Citat från: hogge skrivet 08.02.2013, 00:40:58 ---Nåja... Har lite svårt för musik där man spelar med stämda gitarrer och sjunger i rätt tonart.. Men ändå.. Orkar ju lyssna liksom....

--- Slut citat ---

Tror jag skulle kunna ordna till det lite surt med pitchcorrection om du argumenterar för det!  :rolleyes:  :lol:

--- Citat från: hogge skrivet 08.02.2013, 00:40:58 ---Eller så kan jag ju också säga - TACK Jocke för tipset.. Det här var riktigt skönt.. Instämmer i hyllningskören vad sången anbelangar.. Där fick Du till det jäkligt bra Eddi. Överlag är det bar grejer detta.. IMPONERAD...

--- Slut citat ---

Trevligt att du gillar den Hogge! :)

--- Citat från: Eddi skrivet 09.02.2013, 03:39:57 ---Jag tror du kan styra över den här till färdiga nu Jocke allt är redan kommenterat känns det som och med sista trumköret från Bjurte är det en pärla som är klar. Försök att lägga den på KR-spelaren bara tycker jag måhända tar det tid i dina trakter men det borde ju funka på nåt vis.
Kryssa för att den inte ska vara kvar på halvfärdiga.

--- Slut citat ---

Du Eddi... den har legat i färdiga hela tiden... sen blev det 7 sidor...^^ Ska prova att ladda upp den i KR-spelaren! ;-)

Så där... nöjd? :)

Jocke:
Tigern efterlyste en SC-länk för att kunna dela... hoppas jag kommit ihåg att göra allt jag lovat...  ;)

Så lägger vi locket på för denna gång och arkiverar den här låten. Tack alla för uppskattning, kreativa förslag och glada tillrop! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion