Forum > Demolåtar
Tigersoul - Wheel of zombification 4C (uppdaterad igen)
tigersoul:
--- Citat från: Jocke skrivet 17.01.2013, 12:51:38 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.01.2013, 12:41:42 ---Älskade kvack gitarr, vad gjorde man utan en strata :P
--- Slut citat ---
Jag använder nästan aldrig min som jag hyser någon slags hatkärlek till... tycker jag får tiden att gå i alla falll... :P
--- Slut citat ---
Lol smaken är som baken vet du, jag tycker mkt om både stratan o lp'n o jag är sugen på både 12string o halvakustisk, men man kan ju inte ha allt :P
Ny version på gång, förlängt refräng o lagt en vers till. Funderar nu på brygga.
tigersoul:
Ny version uppladdad, nu börjar det likna något. Kommentarer please :P
Jocke:
Trummorna på introt är lite trista men annars börjar det "lira"! :)
Är det meningen att det bara ska vara en dyster betraktelse av samtiden? :( Annars kunde man ju tänka sig något mer positivt och framåtsyftande i sista refrängen... :D
tigersoul:
--- Citat från: Jocke skrivet 17.01.2013, 15:56:39 ---Trummorna på introt är lite trista men annars börjar det "lira"! :)
Är det meningen att det bara ska vara en dyster betraktelse av samtiden? :( Annars kunde man ju tänka sig något mer positivt och framåtsyftande i sista refrängen... :D
--- Slut citat ---
Där slog du huvudet på spiken *skrattar* o det kommer ingen uplift i slutet tyvärr. Ja introt var ett litet ihopsläng jag gjorde vet inte riktigt hur det ska låta. Jag är ju ingen drummer boy riktigt även om jag blir bättre o bättre.
Funderar på om det ska hållas såhär avskalat o "rått" eller om det ska på något mer, vad tror ni gossar :P En brygga tror jag går åt iaf av något slag.
Asti:
Bra låt! Gillar särskilt den avhuggna elgitarren i kombination med basen.
Kom att tänka på Elvis Costello när jag hörde inledningen...
Refrängen kanske går att bygga på en del om du vill ha den lite "mäktigare"...?
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida