Forum > Demolåtar

Freddy - Ge mig ett glas

<< < (2/3) > >>

Jocke:
Det här tycker jag var skitbra även om jag egentligen inte vill lyssna...  :lol: Har svårt för det här jämntjocka men du fångar stilen bra och jag tycker också om texten (inte om företeelsen...). Tycker musiken väl fångar all den ångest, vanmakt och förtvivlan som föregår det där glaset!^^ Ett uppslag kunde ju vara att göra en lugn låt - "Efter glaset"???  :lol:

PS. Kommer nog att lyssna igen - intressant projekt! ;-)

Asti:
Tycker det här är riktigt bra! Låten förmedlar en otrolig energi och frustration,
som förstärks av den uppgivna och bittra texten.
Skulle vilja ha sången lite tydligare! Jag hade inte uppfattat hälften utan texten...
Reagerade lite som Dividend att du inte riktigt hinner med all text i versen, så att
inledningen av refrängen blir bara "glas" ungefär.
Annorlunda och intressant! Man kan inte förbli likgiltig inför det här!  :)
/Asti

spacetrucker:
Jobba lite vidare med "sången" så blir det kanon. Aaaaarrgghhhhh  ^_^

Space

Marruschkka:
Jädrans vilken energi..och jag gillar det :D

Din growl är riktigt bra, och du är nästan i hamn med att hinna få in  sångtexten här..snart blir det kanon ;)

Kör bröt-järnet!

/Marre Marruschkka

Rattlesnake:
Sitter och flinar. Lite norrländsk dialekt på detta så skulle det nästan kunna låta som Raubtier.  :)

Lite tajtare sång önskas. Och lite mindre sång, mera bröt. Och gärna lite mer taggtråd i gitarrerna.

Saknar smarta förändringar i stereobilden i versen vs refrängen som du brukar kunna få till. Men det kanske kommer i färdiga versionen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion