Forum > Demolåtar
Mörka Skogen-Nattpassage.
Markus Broberg:
--- Citat från: equality skrivet 10.01.2013, 02:07:12 ---Fasen, såg att jag hade passerat 5000 inlägg. Snart är jag dig i bakhasorna Eddi!
--- Slut citat ---
Man borde få en utmärkelse av Admin då. Ett gyllene plektrum, typ.
MaxB:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 10.01.2013, 02:09:28 ---
--- Citat från: equality skrivet 10.01.2013, 02:07:12 ---Fasen, såg att jag hade passerat 5000 inlägg. Snart är jag dig i bakhasorna Eddi!
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Eller den guldklocka jag inte fick, då, heller... :lol:
Synd att låten är sönderkomprimerad så jag inte orkar lyssna. Jag hör att jag gillar't
Vet du vilken ratt du ska dra ner på för att få fram ljudet från allt du spelat in?
tigersoul:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 10.01.2013, 01:53:55 ---Den här har blivit över.
En demolek med mycket ljud.
--- Slut citat ---
Oj här fick man sänka monitorerna rejält, alldeles för mkt pådriv på kompression/limitering i min smak. Gilar röst, text o idé, men det är för mycket, för på, skulle vilja höra den lite mer finstämd, lite mer som någon orup pop-dänga eller något ;) (förlåt skjut mig inte, men det var det första jag tänkte) :P
Eddi:
--- Slut citat ---
Du har bara 3550 i demoavdelningen :lol:
Markus Broberg:
Tja Max:)
Ibland får jag till det, ibland inte. Har lite svårt att arbeta metodiskt med mina mixar. Det här vet jag-låter crap.
:)
--- Citat från: MaxB skrivet 10.01.2013, 07:54:28 ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 10.01.2013, 02:09:28 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Eller den guldklocka jag inte fick, då, heller... :lol:
Synd att låten är sönderkomprimerad så jag inte orkar lyssna. Jag hör att jag gillar't
Vet du vilken ratt du ska dra ner på för att få fram ljudet från allt du spelat in?
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida