Tycker att det finns många spännande möten här inte minst vad gäller instrumenteringen. Astis melodi, stråk, piano, oboe ger en väldigt speciell atmosfär som tilltalar mig. Vid 190 kommer Asti in direkt efter det talade partiet - jag tycker att det är snyggare så än med tomrundorna - efter Asti känns det däremot helt ok med tomrundor men där kunde något av instrumenten bytas om att dominera där... Jag gjorde ju några olika tagningar på "talet" och tycker att du kunde variera med dem - åtminstone ordet "everyone" som har en så speciell intonation här att det känns uppenbart att det är samma klipp på alla ställena... Sen tycker jag att du skulle försöka variera trummorna mellan de olika partierna. Nu är de rätt återhållsamma och så ska det nog vara så jag är inte riktigt säker på hur... tänker på hur Karl byggde rytmer som låg och "puttrade på långkok" i bakgrunden.
Som jag PM:ade Jocke tidigare så tog jag den coolaste versionen och upprepade - och tomrundorna ska liksom vara där

Nu är jag nöjd! 
Instämmer om arret/instrumenteringen, som är fantasifullt och skönt!
/Asti
Hoppas att den nya versionen också funkar och kanske lite bättre t.o.m. då jag har hittat andra timingar som jag skjutit litet på.
Spännande och annorlunda
Av någon anledning får den mej att tänka på Rolling Stones Her satanic ... LP ... om det är 1000 lightyears from home .. eller?
Jättefin melodi som rör sig ledigt i omgivningen
Bra gubbar!
Kul att du gillar Cykeln

Ja, ännu ett bidrag till " Mystery Tour". Kul och fantasifull låt! Trummorna känns dock lite livlösa, fick man ordning på dessa så lyfter det rejält tror jag! Nice! 
Bytt till SD och fixat med olika slag och så - hoppas det blev bättre

Intressant och bra.
Några tankar bara: Jag önskar att stråken och oboen båda låg lite närmare mitten. Säkert inget problem i högtalare men i lurar blir man lätt virrig... så närmare varanrda med dem bara.... och en sak til,; lite mer volym på både berättaren och sångaren, orden drunknar lite i musiken som det är nu.
Trumman ja... den låter EZ om den så de bara ryker
Mina klagomål till trots gillar jag låten 
7 poäng av 10 ger jag för denna
7 av 10 är inte dåligt hoppas det kryper upp till en 8 med nya trummor Space

Har även skjutit oboe och basviolinen något.
Får lite Beatlesvibbar och det är ALDRIG fel.
Bra instatser av kolaboratörerna och jag vill särskilt framhålla sånger och kördeltagarna. Trummorna lite tråkigt malande ja men skön låt med foten över tröskeln till symfonisk rock.
Nä Beatles är aldrig fel fast jag vet inte riktigt vilken låt Free as a bird - nä. Tack för tyck EQ

Coolt med Zappasnacket Jocke!
Bra arrat/lirat och sjunget är fetgrymt Peter.Mixen lämnar jag utan kommentar då jag inte har nån bra gear än.
Låten,ja jag gillar den då den inte är så förutsägbar.Alla delarna bildar en cool helhet,sånt här kan funka på radion.Årets hit kanske..Mixa efter bästa förmåga och lansera.
Mike
Årets hit - jo vi tackar vi vågar jag nog svara för de andra också det var ord och inga visor det. Tack HM

Ja det här gillar vi !!
Spännande melodier och inte så 'följa mallen till punkt och pricka'
Några synpunkter dock..
Trummorna är väldigt statiska och kraftlösa.
Speaker rösten kunde formas mer mot mitten(EQ) och jämnas till hårdare(Cmp)
OCH !! Vad har vi sagt om Klarinett och OBOE ??
Uriahs öron blöööööder..
Låt dom tuta JAZZ och Symfonier,men stanna där..
Du får skaffa Oboe-proppar Bjurte

Kul att du gillar i övrigt och resten är fixat tror jag.
Coolt med Zappasnacket Jocke!
...
Tack - det var hedrande att få vara med här! 
Tyckte mycket om Eddis melodier redan från början och bara "small av" när jag hörde Astis insats - ett bevis för att 1+1=3
Borde det inte vara 1+1+1=4? Jag small av när jag hörde din röst också fast den var precis som förväntat ursnygg.

Sådär nu har jag bytt trummor och fixat o grejat i enlighet med edra utmärkta tips så att jag hoppas att herrarna Jocke och Asti framgår med önskvärd tydlighet och inramad av ett stycke hyfsat mixat musikarr.
Tack för alla tips och engagemang och stora
TACK till Jocke o Asti som möjliggjorde detta