Forum > Demolåtar

Lite Zeppelin inspirerat

<< < (4/5) > >>

mahan:
Nu fick jag ner hela låten... (v1.2)
Jisses mannen, detta gillas hårt. Snyggt trevande intro, förnimmer att recordknappen slagits på lite tidigt medan gurorna blir stämda, detta ger en härligt avslappnad feeling. Blir lixåm väntande på nåt häftigt.

Och nog kommer det häftiga, den sången och den rösten...The Voice! :)
Jädrar va du har grym röst, passar till tusensju till detta komp. Skitsnyggt arrat, här e det minimalismen som gäller, tycker låten bär sig som den är, laikit!
Om man nu skall ta i sågen så, några smått irriterande "p" puffar i "pearls" kunde du kanske limitera bort.

Härligt jobbat!

h.  JOhan

Larsson:
Johan tack för de fina orden! :)
aha jag fattade det fel med ditt förra inlägg..jag trodde du fått hem hela men att det hade gått trögt..
om du bara kunde höra introt är jag med dig på att det behövs något mer! :P
ja det är en del puff eliminerande att göra..jag har vart på den jobbigaste puffen redan
men det enda trix jag kommer på är att markera puffen & lägga på en eq utan någon som helst sub-bas
men det kanske finns bättre sätt att gå tillväga!

hoppas du hade bra ute i stugan iallafall!!:)
mvh
Larsson

mahan:

--- Citat från: Larsson skrivet 17.07.2007, 03:37:48 ---Johan tack för de fina orden! :)
aha jag fattade det fel med ditt förra inlägg..jag trodde du fått hem hela men att det hade gått trögt..
om du bara kunde höra introt är jag med dig på att det behövs något mer! :P
ja det är en del puff eliminerande att göra..jag har vart på den jobbigaste puffen redan
men det enda trix jag kommer på är att markera puffen & lägga på en eq utan någon som helst sub-bas
men det kanske finns bättre sätt att gå tillväga!

hoppas du hade bra ute i stugan iallafall!!:)
mvh
Larsson

--- Slut citat ---

Jovars Larsson, regn o storm, men strömmen hölls på, kunde lyssna op radio och skuffa i sig bbräääännewein....:)

Annars var allting Pretty Gooood!

h.  Johan

Larsson:
ok Johan..skuffa BrännWein ute I stugan med radion på!!
tur att utöver det var allting bra!! ;)

Fuzzlord:
Sjukt bra! Mycket Ledz :P
Jävligt bra sång. Jävligt bra lirat. Detta diggas som fan!  :wub:
Sparas ner på HD'n  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion