Forum > Demolåtar

Lite Zeppelin inspirerat

<< < (3/5) > >>

Emulator:
 :o

MEN så bra detta va !!!

Skitbra spelat (ogillade panoeringen i början men glömde det ju mer låten kom igång) och sjunget. Slidegitarren är fantastisk och hela arrangemanget känns så oerhört fylligt i all sin enkelhet.

Det går precis lika bra att lämna den som den är som att lägga på lite percussion. Jag skulle gärna se lite långsam golvpuka eller nåt sånt riktigt mustigt till...på ettan och fyran om man tänker 8/8. eventuelt med två svaga 16-delar på 8'an.

Skitbra, verkligen. Detta lät oerhört proffsigt!

hawk:
tjenare

svinbra låtideé  det här, man kan gott ha den som den är men det hade säkert varit rätt gött om den drog igång framåt slutet oxå.

prova dej fram

MVH Conny

Larsson:
Fredrik:
kul att du gillar den..jag hör åxo någon typ av perc i huvet..men jag tror att det bara kommer göra
ljudbilden rörigare..särskilt om det är jag som ska spela det! :P
jag önskar jag hade tillgång till någon som kan leverera jethro tull aktig tvärflöjt
men det har jag inte..och det får gå ändå!!
tack för komentaren! :)

Emulator:
kul..det värmde fint..jag förstår vad du menar med panoreringen..det börjar lixom med övervikt på vänster högtalare men allt eftersom sliden blir intensivare jämnar det ut sig
så jag tror det får vara som det är i brist på bättre ideer
det där får jag räkna på hur du menar med pukan..jag gör det efter morgon kaffet
är allr för slö nu!! :lol:
tack för inputen! :)

Conny:
toppen att den funkar..men det lutar nog åt att den inte kommer igång mer en den redan gör
jag spelade den för min storesyrra & hon tyckte att det var frustrerande med att man väntar på att den ska braka loss men inte gör det & att det var en bra grej..och jag tror det åxo
risken är att man ger sig på något som blir pankaka!
men visst jag funderar vidare på vad man kan göra mer! :)

tack alla för komentarerna.
:)

Emulator:
äh..gjorde nåt elände här som skiss, tempo 102 för det funkade nån takt i mitten tyckte jag :rolleyes:
congas, kagge å två pukor.

http://www.perfectbounce.se/larssontempo102.mp3

tja.

Larsson:
ok..ska försöka passa in den i musiken & lyssna hur det blir!!
tack för ide skissen!! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion