Forum > Demolåtar

Jocke - Rising (Dags att börja tänka på refrängen?)

<< < (7/11) > >>

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 11.01.2013, 18:11:43 ---Skönt! Påminner mig mycket om en låt på en gammal rock samlingsplatta jag hade som ung o dum, minns inte namnet tyvärr!

--- Slut citat ---

Hmmm... jag har inte gett ut någon låt... fattar inte hur det skulle ha gått till...???  :lol:

Tack för lyssning tigern! :)

--- Citat från: Eddi skrivet 11.01.2013, 18:56:30 ---Har du någon text till denna annars tror jag att jag har en idé

--- Slut citat ---

Jo, märkte det...  :rolleyes:  :P Haha... om jag hade en idé så är den redan passé...  :lol:

--- Citat från: Asti skrivet 11.01.2013, 19:32:34 ---Wurlin funkar, men är kanske något för stark i mixen!
Gitarrerna har du fått till bra tycker jag.
...
/Asti

--- Slut citat ---

Tack för lyssning! :) Ja, den ligger nog lite medvetet högt i väntan på den (tydligen) givne sångaren! ;-) Skönt att gitarrerna blivit skapliga - de har vållat mig huvudbry... "Letar gråa hår..."  :lol:

--- Citat från: equality skrivet 11.01.2013, 21:37:40 ---Lyssnade på också på Eddis röstprov. Bra! Tung, skön gung och med Eddis vox lyfte det rejält, men skriken :D
Lovande co-lab!

--- Slut citat ---

Upptäckte precis samma sak!  :rolleyes:  ;) Nice att det gungar för dig med! :)

tigersoul:
Va f-n hann ju inte höra :P

Eddi:

--- Citat från: tigersoul skrivet 11.01.2013, 22:51:38 ---Va f-n hann ju inte höra :P

--- Slut citat ---
:P

Jocke:

--- Citat från: Eddi skrivet 11.01.2013, 23:02:00 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 11.01.2013, 22:51:38 ---Va f-n hann ju inte höra :P

--- Slut citat ---
:P

--- Slut citat ---

Meeen... det var ju skitbra! :)

tigersoul:
Så varför är något skitbra raderat, borde det inte bryta mot någon regel? :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion