Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - No smoke without the blues
martinm:
Nämen knaster passar ju fint till denna typen av musik även om det bara är saliv B)
Eddi:
Lägg en sax till på nyårsdagen med ryskkaviarsalivknaster då lyxar du till den lite :lol:
Äh jag tycker den låter bra som den är och orgeln fyller sin funktion också - skön och avkopplande Heffor.
Roffe H:
Tack Martin & Eddie. Det är nog mest kondens och inte så mycket spott. Men det kanske finns rysk kondens till nyår :P
/ Roffe H
Wernborg:
Väldigt skönt och tillbakalutat. Avslappnat spelat.
Möjligen lite för avslappnat. Ett tydligare tema i början och slutet skadar nog inte, men är inte heller nödvändigt.
Det är inget som sticker ut direkt, så det blir lite hissmusik av det hela. Inget fel på hissmusik iofs, men det griper inte tag riktigt.
Orgeln klarar sig låten utan om du frågar mig. Kan du inte trolla fram ett pianosolo i BIAB? Det gick förr vet jag.
Mysigt stycke detta! :)
Roffe H:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.12.2012, 19:59:10 ---Väldigt skönt och tillbakalutat. Avslappnat spelat.
Möjligen lite för avslappnat. Ett tydligare tema i början och slutet skadar nog inte, men är inte heller nödvändigt.
Det är inget som sticker ut direkt, så det blir lite hissmusik av det hela. Inget fel på hissmusik iofs, men det griper inte tag riktigt.
Orgeln klarar sig låten utan om du frågar mig. Kan du inte trolla fram ett pianosolo i BIAB? Det gick förr vet jag.
Mysigt stycke detta! :)
--- Slut citat ---
Tack för tips Wernborg, ska se vad jag kan göra (när jag har fått lite rysk kondens till livs efter nyår) :D
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida