Mitt "nick" har jag använt i många år, sedan ungarna var små. Det var poppis med "Sagan om ringen" och en sajt fanns som översatte ens namn vad man skulle heta som Hobbit. Efternamnet Falaisson delar vi på det sättet i familjen och jag heter Angrod i förnamn. Tyckte det var ett kul "artistnamn". Eddi trodde det var en bokstavsvänding av "Grodan", vad han nu kan ha fått det ifrån? Men det slog mig inte förrän denna kluriga man berättade det.

Jag är "periodare" när det gäller KR. Finns på MP3.com och Myspace med samma "nick" med bandnamnet ACML (All Cool Music Lovers)
Annars upptas min musiktid just nu mycket av ett projekt "Stockholms Rockester" som jag jobbat med nästan hela förra året för att realisera. Vi är nu förhoppningsvis snart klara att gå in i studion i den konstellationen, men det är svårt att hålla ihop 10 musiker. En hel liten orkester!

Ska försöka kommentera mer om andras verk och utkast, även om jag inte tycker att jag kan bidra med annat än uppmuntrande ord. Promise!

Önskar alla på KR ett glatt och Gott Nytt År. Må musiken flöda och nya samarbeten uppstå