Forum > Demolåtar

Testing 2 (testing new software ) Studio one Presonus

<< < (3/4) > >>

tigersoul:

--- Citat från: alohahex skrivet 23.12.2012, 01:12:29 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 23.12.2012, 00:14:10 ---Hola!

Det här var väl inte så tokigt, jag blir yr i huvudet av det förb.. autopanandet o trummorna känns kanske lite väl stock, men det är inga fel inte! :P

--- Slut citat ---

tack tack =)
haha psykadeliskt digitalt knark =) ,,råka bli en låt va väl inte riktigt meningen =) ,fick tips att testa detta då jag letat lite efter ett program som jag även kan ha när jag och polaren leker med gittar och ja va vi nu hittar på =) ,, har kört lite reason innan men inte riktigt fastnat för det lika så med fl studio men får säga att jag gillar studio one passar mig på nått sätt, börja pilla lite 20min senare hade det  blivit 40sec ljud =) sedan hitta jag lite filter och andra saker sen bara sprang det i väg
sedan va det helt plötsligt 4min låt av nått slag =)

--- Slut citat ---

Aldrig testat det där faktiskt, däremot gillade jag reason men det blev aldrig något egentligen producerat där ;)

alohahex:
okok ta gärna ett titt på det =) ,, sen kan ju inte alla tycka om samma saker men jag tycker det är helt ok funkar bra för mig =)
reason tycker jag väl är helt ok med men det va nått jag inte riktigt gilla sen tog det lite tid för mig när jag pilla med det

Harmonica mike:
Ingen genre för mig heller men bra rattat lirat.

Mike

alohahex:
tack tack tack =) GOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL =)

Roffe H:
Inte direkt min genre heller, men välkommen tillbaka och kul att du testar och är på gång igen. Inget fel på ljudet i alla fall, låter kanon.  :)
God Jul på dig med / Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion