Forum > Demolåtar
Testing 2 (testing new software ) Studio one Presonus
alohahex:
tja va ett tag sedan man titta in ,har haft sjukt mycket jobb att stå i men nu är vi tillbaka på detta helt fantastiska forum =)
starta studio one förra fredagen och skulle bara pilla lite det råkade bli lite mer än bara lite pillande =)
fastna helt för studio one
får passa på att önska alla här på forumet en mycket trevlig och härlig jul och nyår =)
Eddi:
Helt ok - lite förutsägbar men det behöver ju inte vara fel. Rycker nog i en o annan dance-tarm.
Jocke:
--- Citat från: Eddi skrivet 22.12.2012, 16:36:05 ---Helt ok - lite förutsägbar men det behöver ju inte vara fel. Rycker nog i en o annan dance-tarm.
--- Slut citat ---
"Jag dansar aldrig nykter." :lol: Lite senare kanske...^^
Det här låter väl som sådan här musik ska göra - jag är nog inte den rätte att ha några fler åsikter...
alohahex:
tackar tackar =)
ja lite förutsägbar har du rätt i ,,kan ju inte göra mirakel med engång =) helt nytt program som jag aldrig i hela mitt liv pillat med innan så lite nöjd e man ,va ju inte meningen att det skulle bli en låt av det skulle bara testa programet haha
kommer nog bli skit bra när man fått lite mer koll och mer kunskap =)
Jocke:
--- Citat från: alohahex skrivet 22.12.2012, 19:21:03 ---tackar tackar =)
ja lite förutsägbar har du rätt i ,,kan ju inte göra mirakel med engång =) helt nytt program som jag aldrig i hela mitt liv pillat med innan så lite nöjd e man ,va ju inte meningen att det skulle bli en låt av det skulle bara testa programet haha
kommer nog bli skit bra när man fått lite mer koll och mer kunskap =)
--- Slut citat ---
Klart man ska tillåta sig att "leka" lite - bästa sättet att lära sig! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida