Nej.. det är JAG som är så jävla trött på att folk vill få ut att dom är DUKTIGA för att dom köper SYNTHAR. men det är PRECIS lika jävla "HEMSKT" att ta hem mp3, filmer, musikvideos, program.
Jag säger inte att det inte finns folk som köper allt sitt material, absolut inte.
Men det som att 20% av folket på detta forum köper ALLTING i mjukvara, musikväg, program, mp3, filmer till sin dator tror jag absolut inte stämmer... Och jag vågar prata om det. flertalet håller bara käften om allting
Jag skrattar inte åt dom som gör rätt för sig? Jag tar inte hem nåt o säljer? absolut inte.
Men du säger att du är trött på mig... alla mp3 du har i din dator är bara dina egna? du har aldrig tatt hem en film? aldrig tagit hem en mp3a? aldrig tagit hem ett program? du köper dina äkta windows licenser? (du kanske kör mac iofs) .
Det jag vill komma fram till är att jag ibland blir svartmålad för att jag har några crackade kopior på en de synthar, menas jag är 100% säker på att folk som svartmålar/målat mig är precis lika "olagliga" genom att ta hem och lyssna på mp3 musik. det är ingen som helst skillnad.
Köper du en skiva i affären och sen rippar ner den till mp3 och har den i din dator? för då är det ju helt lagligt sätt..
hur många här inne har äkta windowskopior? Hur många här inne har BARA köpta mjukvarusynthar? hur många här inne har aldrig tagit hem en mp3a? hur många här inne har aldrig 'testat' ett crackat virusprogram? Hur många här inne har inte tagit hem valfritt program?
Jag tror att det finns ungefär 0 personer här inne som aldrig någonsin gjort nåt av det där ovanstående.
Det är lika illa att du gjort det för 1 år sen som om du skulle göra det idag? eller är det skillnad?
Ge fan i att kasta skit på mig när jag är den ENDA människan som verkar helt ärlig i ämnet.