Kontrollrummet

Var köpa 3,5 till 2,5 mm sterokabel?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DjViss

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
  • Dj Viss@Work
    • Visa profil
Hej Alla,

Kort fråga.
Jag har ett par sjyssta Sennheiser Lurar HD570 som inte funkat sen en katt(!) tuggat sönder sladden.

Men som tur är med kvalitetsprodukter är dom smart uppbyggda och det är en 2.5mm hål dold i lurarna där man stoppar in sladden.
Riktigt smart funktion som har räddat mig mina lurar många gånger när man rest sig från datorn med lurarna på...å således förhindrar att man rycker sönder sladden.

Anyway, nån som vet var man hittar sånna sladdar. Alltså Hane i båda ändar, 3.5mm respektive 2.5mm
Har kollat på Clas Olsson men dom hade inga..

mvh Visse
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

myspace.com/djvissmusic


Utloggad Claes

  • Obotlig optimist :)
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 319
  • Yoda
    • Visa profil
    • Holmerup Musik & Data
Är det inte minitele till vanlig tele du är ute efter...?
Sådana finns i alla fall i HOSA:s sortiment, så det går att skaffa hos de flesta. :)
MVH
Claes Holmerup
Privat: http://www.holmerup.com
Firmans webshop: https://webshop.holmerup.biz - även på Facebook
Testsiten: http://testing.holmerup.biz (gilla gärna Facebook-sidan)


Utloggad Kill That Autotuner

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 66
    • Visa profil
Hej Alla,

Kort fråga.
Jag har ett par sjyssta Sennheiser Lurar HD570 som inte funkat sen en katt(!) tuggat sönder sladden.

Men som tur är med kvalitetsprodukter är dom smart uppbyggda och det är en 2.5mm hål dold i lurarna där man stoppar in sladden.
Riktigt smart funktion som har räddat mig mina lurar många gånger när man rest sig från datorn med lurarna på...å således förhindrar att man rycker sönder sladden.

Anyway, nån som vet var man hittar sånna sladdar. Alltså Hane i båda ändar, 3.5mm respektive 2.5mm
Har kollat på Clas Olsson men dom hade inga..

mvh Visse



Ta en sväng förbi nästa Sennheiser ÅF, allt finns på lager. Det räcker med en bra Hifi-butik. Beställningsvara antagligen. Men alla Sennheiser är fullt servicebara.
« Senast ändrad: 12.07.2007, 03:36:17 by Kill That Autotuner »


Utloggad DjViss

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
  • Dj Viss@Work
    • Visa profil
Tack, jag godtar dessa svar
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

myspace.com/djvissmusic


Utloggad Polpotkin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 171
  • Hit'er in the shitter
    • Visa profil
    • Sabachthani - Official website
Är det inte minitele till vanlig tele du är ute efter...?
Sådana finns i alla fall i HOSA:s sortiment, så det går att skaffa hos de flesta. :)

Nej, det är inte en 3.5 till 6.3 han (och jag) är ute efter.  ;) Sennheiser (samt många mobiler) använder en ännu mindre plugg.

Sabachthani - Gothic Doom Metal


freddy

  • Gäst
netonnet har mycket audio-sladdar, finns säkert en sån du söker.