Lyssnat igenom dina låtar i ungefärlig kronologisk ordning och dina produktioner blir lite bättre för varje gång.
Keep it up! Du är duktig på att göra musikvideos också! Ja - eller den som gör dina videos alltså.
Känslan i Min nya vän är fantastisk, tack att vi får lyssna.
Mina råd:
Jag tror att du som artist får god draghjälp av youtube, så om du har fler låtar än de tre som ligger där, så lägg upp resten. - Särskilt som dina produktioner är så bra! TV4 kan nästan köra dem rakt av som de ligger när du är gäst i morgonsoffan.
Jag tror att du som artist får god draghjälp av kontrollrummet, så om du har fler låtar än de fem som ligger här, så lägg upp resten.
Gör lite reklam för Fiskmås här på KR vetja!
Jobba på! men behåll ditt dagtidsjobb, du har god chans att bli en av de hundra personerna i sverige som enligt stims lista faktiskt kan försörja sig på sin musik.
Jag tror att Golden Eye skulle få fler lyssnare - om den hade en annan titel än en annan mycket känd låt, jag trodde du gjort en cover, att jag skulle få se dig framför en låguplöst webcam med en gitarr och inbyggda micken som ljudupptagning, så du förstår kanske hur överraskad jag blev. Kanske "Monokel"?
Ingen "Såsom jag är" på spotify

Men jag vill ju lyssna på dig nu ju!