Bra (grov)jobbat 
Använder du fortfarande Band in a Box? Om du gör det så gör du det jädrans bra
Bra på alla sätt detta tycker jag
Space
Vad roligt Space, somliga tycker nog att jag är lite tråkig som kör med BIB, men jag kan inte spela så mycket själv, som skulle behövas, för det jag gör, så jag kör på med BIB.
Roligt att du tycker jag gör det bra, det är inte helt lätt faktiskt, man måste mixa, arra, lyssna, välja rätt instrument, skriva in ackord som funkar och få det att passa in...riktigt kul faktiskt.

Det hela började när jag ville lära mig att spela sax för ca. tio år sedan, jag tröttnade på att hålla på med bakgrunder som tog all min tid från saxofonspelet...

Men jag förstår de som gillar att dona med helheten, gjorde så också tidigare men har nu mer inte så stort utrymmen för studioprylar så jag nöjer mig så länge med det lilla formatet. Kanske blir det ändring i framtiden, vem vet. Kul i alla fall att du gillar!
/Roffe H

« Senast ändrad: 14.12.2012, 21:43:33 by Roffe H »
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)