Hej!
Det var länge sedan som jag var här nu. Men det verkar ju vara samma trevliga stämning här som förr.

Årets julskiva verkar vara bra!
Jo, jag undrar om det möjligtvis är så att någon här skulle vara intresserad av att deltaga i ett musikexperiment som jag håller på med?
Det görs helt och hållet via internet och tar inte allt för lång tid. Mellan 10-25 minuter lite beroende på hur mycket man sätter sig in i det.
Anledningen till att jag gör detta är att jag håller på med mitt examensarbete på utbildningen Musik & Ljuddesign som jag går. Det här arbetet handlar om hur musik kan påverka ens känslor.
Jag har skapat 7 olika musikstycken och nu är tanken att försökspersoner ska lyssna på musiken och så ska vi se hur mycket av den känslan som jag var ute efter när jag skrev musiken som jag faktiskt lyckades att förmedla.
Alla musikstycken är i filmmusiksstil, och är lite mer åt det klassiska hållet.
Jag har gjort två versioner som man kan välja mellan beroende på hur mycket tid man har att lägga ned. I den kortare versionen finns det nedkortade versioner av låtarna. Detta för att inte missa några potentiella försökspersoner

Så, om ni tycker att detta låter intressant så skulle jag vara väldigt glad om ni skulle kunna göra testet. Ni finner det här:
http://www.musiktest.byethost16.com/ktr/Zeb