Forum > Demolåtar
Gurano & Girly - The devils workshop
tigersoul:
Efter en spelning på högtalare kan jag rapportera att off-center problemet är betydligt mindre märkbart och "rumproblemet" är inte heller det samma problem även om det fortf märks. "vokalröran" som båda nämnt är dock oförminskat närvarande. Det verkar nog helt enkelt som att mixen inte översatte så bra till hörlurar helt enkelt av någon orsak? Låter betydligt bättre nu iaf ;)
cykeln:
I like!
riktigt flummigt
gillar den skitiga gitarren och spelet
Sången på verserna är riktigt nära, krispig och nice - särskilt andra versen
Refrängen står för det riktigt flummiga - lite svårt att hänga med, men det sätter sig
Lyssnar i lurar och det är kanske lite diskantigt? Eller några av flipout-ljuden
Girly and the Guranos på Top of the pops :D
Gurano:
--- Citat från: tigersoul skrivet 13.12.2012, 16:46:35 ---Efter en spelning på högtalare kan jag rapportera att off-center problemet är betydligt mindre märkbart och "rumproblemet" är inte heller det samma problem även om det fortf märks. "vokalröran" som båda nämnt är dock oförminskat närvarande. Det verkar nog helt enkelt som att mixen inte översatte så bra till hörlurar helt enkelt av någon orsak? Låter betydligt bättre nu iaf ;)
--- Slut citat ---
Det var ju för väl :D
--- Citat från: cykeln skrivet 13.12.2012, 20:01:58 ---I like!
riktigt flummigt
gillar den skitiga gitarren och spelet
Sången på verserna är riktigt nära, krispig och nice - särskilt andra versen
Refrängen står för det riktigt flummiga - lite svårt att hänga med, men det sätter sig
Lyssnar i lurar och det är kanske lite diskantigt? Eller några av flipout-ljuden
Girly and the Guranos på Top of the pops :D
--- Slut citat ---
I like that U like :D
Ska kolla upp diskantigheten
Tackar
Gurano
Asti:
Gillar också det lite "oslipade röjet"! :)
Jättebra sång av Girly, som vanligt.
Sångnivån är lite ojämn, känns högre i versen än refrängen...?
Det förekommer en del höga synth-/visseltoner, som jag har lite problem med,
men det kan bero på mina halvskadade öron...
Bra colab!
/Asti
spacetrucker:
Brå låt, lite rörigt eventuellt för min smak. Trummorna skulle jag nog jobba med en gnutta ännu.
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida