Kontrollrummet

1up-Julkalenderprojekt 2012 - Lucka 11/24

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Det var några år sedan sist, nu är det dags igen. Julkalender projektet 2012 är snart halvvägs. Det börjar bli rutin!?

Gypsy, Circus och umpa-umpa. Julklapp i slutet av låten.

24 låtar blir det totalt, en publiceras per dag från 1:a till 24:e December.

Tack för titten och håll utkik efter fler låtar i mycket växlande genres.


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Det här var något annat än ditt sista bidrag, roligt, piggt och cirkus...visst!  :D Men pausen i mitten var lite väl lång, trodde du glömt att stänga av inspelningen. Var är julklappen, jag väntade och väntade?  :wacko:
I stort, bra jobbat igen!
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Finemang!

Glad och hoppig. Hade velat ha maffigare bas.
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Det här var något annat än ditt sista bidrag, roligt, piggt och cirkus...visst!  :D Men pausen i mitten var lite väl lång, trodde du glömt att stänga av inspelningen. Var är julklappen, jag väntade och väntade?  :wacko:
I stort, bra jobbat igen!
/Roffe H

Visst är det lite mer inspirerat!

Tack för lyssning.

Det är två låtar i en är tanken iaf. :) Så konstpausen är för att dölja att det kommer ett "påskägg" senare.. Men jag ska tänka på att merge styckena. Blir bättre så.


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Det här var något annat än ditt sista bidrag, roligt, piggt och cirkus...visst!  :D Men pausen i mitten var lite väl lång, trodde du glömt att stänga av inspelningen. Var är julklappen, jag väntade och väntade?  :wacko:
I stort, bra jobbat igen!
/Roffe H

Visst är det lite mer inspirerat!

Tack för lyssning.

Det är två låtar i en är tanken iaf. :) Så konstpausen är för att dölja att det kommer ett "påskägg" senare.. Men jag ska tänka på att merge styckena. Blir bättre så.

Ok, nu förstår jag.... så dum jag är!  :D

/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad 1up

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 379
    • Visa profil
Det här var något annat än ditt sista bidrag, roligt, piggt och cirkus...visst!  :D Men pausen i mitten var lite väl lång, trodde du glömt att stänga av inspelningen. Var är julklappen, jag väntade och väntade?  :wacko:
I stort, bra jobbat igen!
/Roffe H

Visst är det lite mer inspirerat!

Tack för lyssning.

Det är två låtar i en är tanken iaf. :) Så konstpausen är för att dölja att det kommer ett "påskägg" senare.. Men jag ska tänka på att merge styckena. Blir bättre så.

Ok, nu förstår jag.... så dum jag är!  :D

/Roffe H

Nejdå ingen fara. Helt självklart var det kanske inte. :)