Forum > Färdiga produktioner

Nille - Shape of you (NY VERSION)

<< < (3/6) > >>

Nille:
Sådär grabbar, kolla vad ni tycker nu! Tog av era råd här och ja e nog ganska nöjd iaf. Sången är jag väl lite halvnöjd med, vet inte vad det var frågan om, kändes otroligt tungt och ansträngt att sjunga. Men jag antar att man har sånna dagar ibland då rösten inte är på topp, ska ta å sjunga om den när jag har tid övers.

//Nesse

tigersoul:

--- Citat från: Nille skrivet 13.12.2012, 00:44:29 ---Sådär grabbar, kolla vad ni tycker nu! Tog av era råd här och ja e nog ganska nöjd iaf. Sången är jag väl lite halvnöjd med, vet inte vad det var frågan om, kändes otroligt tungt och ansträngt att sjunga. Men jag antar att man har sånna dagar ibland då rösten inte är på topp, ska ta å sjunga om den när jag har tid övers.

//Nesse

--- Slut citat ---

Take it from me, vissa dagar när man står framför (bakom?) mikrofonen så känns det som att någon har lånat ut rösten åt en till någon annan varpå man fått en annan till lånes, lite som känslan när man får en lånebil. :P

Du nu blev det bra mycket bättre, natt som det är kan jag bara kolla i lurarna o där vill jag kanske ha in lite mer botten o kanske något annat men vi pratar nog mastering-arbete känns det som. Tummen upp nu låter det fint, o så illa är väl inte sången heller?

Asti:
Betydligt bättre variation och dynamik nu!
Tycker inte det är något fel på sången, men du sjunger ju så bra så du har väl krav därefter!  :)
Skön låt!
/Asti

Nille:
Hehe jo jag förstår vad du menar, ibland går det bara inte. Njä så farligt är det väl inte, är väl första versen jag stör mig mest på. Ska ta och sjunga om den sen tänkte jag. Men vi kul att ni tycker arret blev bättre iaf. Hojta gärna om ni har andra förslag!

//Nille

--- Citat från: tigersoul skrivet 13.12.2012, 01:09:14 ---
--- Citat från: Nille skrivet 13.12.2012, 00:44:29 ---Sådär grabbar, kolla vad ni tycker nu! Tog av era råd här och ja e nog ganska nöjd iaf. Sången är jag väl lite halvnöjd med, vet inte vad det var frågan om, kändes otroligt tungt och ansträngt att sjunga. Men jag antar att man har sånna dagar ibland då rösten inte är på topp, ska ta å sjunga om den när jag har tid övers.

//Nesse

--- Slut citat ---

Take it from me, vissa dagar när man står framför (bakom?) mikrofonen så känns det som att någon har lånat ut rösten åt en till någon annan varpå man fått en annan till lånes, lite som känslan när man får en lånebil. :P

Du nu blev det bra mycket bättre, natt som det är kan jag bara kolla i lurarna o där vill jag kanske ha in lite mer botten o kanske något annat men vi pratar nog mastering-arbete känns det som. Tummen upp nu låter det fint, o så illa är väl inte sången heller?

--- Slut citat ---

tigersoul:
Jag "känner mig nöjd" ;) klart man kan peta vidare med detaljer men nu blir det knepigare vad jag ska vara på, jag hör som sagt inga problem med sången alls men jag vet hur det är det där, ens hårdaste domare är en själv! Jag hörde förresten fortf någon liten autotune hicka i början runt 20 har jag för mig, kanske värt att nämna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion