Forum > Demolåtar

Hogge - Fylleinspelning...

(1/3) > >>

hogge:
Vad tror Ni om detta.. Kvaliten är som den är med tanke på att berusningsgraden är svindlande hög..
Men om Ni tror att denna kan platsa på plattan så är jag isåfall klar med alla låtarna till Made In Svenska och kan därmed avsluta det projektet...

Men som sagt - fylleinspelning this is..

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2012/Varfor.mp3[/mp3]

Eddi:
Oavsett fyllnadsgrad tor jag mycket på att denna platsar på plattan. Jag tycker din mix är ok men jag är medveten om att Freddy anser mig vara en idiot som tycker så - det kan jag ta :D

hogge:

--- Citat från: Eddi skrivet 08.12.2012, 00:11:57 ---Oavsett fyllnadsgrad tor jag mycket på att denna platsar på plattan. Jag tycker din mix är ok men jag är medveten om att Freddy anser mig vara en idiot som tycker så - det kan jag ta :D

--- Slut citat ---

Jag tror varken att jag eller Freddy tycker att Du är en idiot.. Freddy är ju duktig som faan, men han är ju mer producent än mixare. Inte för att han inte kan mixa - för det kan han - men t.o.m. han tycker ju mina mixar funkar numer. Men den produktion han gör, är oslagbar...

Tilläggas bör - att denna inte är mixad överhuvudtaget... Men tack ändå..  :lol:

För övrigt tackar jag dig av hela mitt hjärta.. Min mentor som följt mig från mina första stapplande försök till låtskrivande.. Tack Eddi..

Jocke:
Riktigt nice detta! :) Undrar varför du alls nyktrar till mellan varven?  :rolleyes:  :lol:

Asti:
Sedvanligt "Hogge"-tryck och mixen känns rätt OK, bortsett från sången!
Tycker sången är lite för låg i mixen, men tycker framför allt att du ska göra om den nykter.
Nu är den lite slapp i artikulering och tajming och känns aningen oengagerad.
Ord och inga visor, men jag vet ju att du kan göra sången mycket bättre!  :)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion