Forum > Demolåtar

Hogge - Fylleinspelning...

<< < (3/3)

bjurte:
Hoppas du inte tog illa vid,tycker inte om att såga.. :unsure:
Brukar hellre knipa igen..Men jag vet att du har höga ambitioner och här förstår jag varken melodi eller harmoni,Sorry..
Kanske är det jag som är enkelspårig och inte kan ta mig in detta tonspråk  ??
Men ges ut på skiva,näe,jag har hört 'fylleslaskar' av dig med milsvid bättre kvalitet..
På med tänkarmössan igen,jag vet att du har det och jag lovar att vara den som hejjar på högst av alla om jag gillar,det vet du!! ;) 

hogge:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.12.2012, 00:58:41 ---Jag har en regel som jag alltid följer och det är att aldrig ge dålig kritik påverkad. Det räcker bra med det- Att sedan tycka om nåt eller ge ut nåt när man e på lyset är det inga problem med.

--- Slut citat ---

Låter som en lysande regel... Ska jag någonsin få igång mitt musikskapande igen så får jag nog inse att dessa "vita månader" som jag haft MÅSTE upphöra... Har haft såååå tråkigt, och ingen musik har det blivit heller...

--- Citat från: bjurte skrivet 09.12.2012, 01:55:52 ---Hoppas du inte tog illa vid,tycker inte om att såga.. :unsure:
Brukar hellre knipa igen..Men jag vet att du har höga ambitioner och här förstår jag varken melodi eller harmoni,Sorry..
Kanske är det jag som är enkelspårig och inte kan ta mig in detta tonspråk  ??
Men ges ut på skiva,näe,jag har hört 'fylleslaskar' av dig med milsvid bättre kvalitet..
På med tänkarmössan igen,jag vet att du har det och jag lovar att vara den som hejjar på högst av alla om jag gillar,det vet du!! ;) 

--- Slut citat ---

Jag tog ABSOLUT INTE illa vid mig Bjurte.. Jag litar på att Du ger ett ärligt utlåtande, och respekterar det högt...
Jag håller ju också med Dig.. Till 100% faktiskt. Tycker själv att den här är svår.. Men samtisigt så innehåller den lite gobitar, så jag ska se om jag kan hitta en vettig melodi till den, annars så blir det skrot...

TACK igen min vän..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion