Hittade en supporttråd om detta. Om man inte gör några ändringar och inte trycker på Save medans uppladdning pågår så funkar det bättre. Även för mig. Samt tar en i taget.
Trodde jag svarat på ditt förra inlägg men men... Ja, jag har testat olika browsers men har inga planer på att skaffa en Mac enbart för att få detta att funka... Den där supporttråden tror jag faktiskt att jag har läst. Jag har allt väntat på att trycka på "Save" innan linjen blivit orange men inte kommit så långt innan det blivit fel... en 50 gånger eller så!^^
De senaste gångerna har det faktiskt gått bra från en W7-PC (XP har jag inte testat igen men ingen av dem klarade en uppladdning förra veckan...) Vad har då hänt? Soundcloud har gjort någon uppgradering i sin ände även om man kommer åt den tidigare "looken" när man kommer lite längre in... Firefox har kommit med en ny version som kanske kan ha betydelse även om det gick åt skogen med både Explorer och Chrome tidigare (har inte provat om de funkar nu) och jag kodar MP3 med Cubase egen Codec i stället för Foobar eller Lame...
Så jag är inte alls säker på varför det funkar nu - är bara glad att det gör det!

Tack för ditt engagemang!