Forum > Färdiga produktioner
Asti - Feel you all the time (klar)
Asti:
--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 14:59:49 ---
--- Citat från: Asti skrivet 30.12.2012, 14:46:19 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 29.12.2012, 23:39:30 ---Här har man missat något igen suck..
Det första jag tänkte på var Dido's Here with me, de är inte jättelika egentligen men jag började omedelbart tänka på den. Trevlig låt, bra sjungen, skön känsla, arr o instrument finfint... Kören kom precis där jag själv hade satt den :wub: :lol:
What is not to like, ingenting egentligen, kanske kanske kunde det ske lite lite mer dynamik någonstans, att den "sparkar loss" lite mer, men vore synd att klaga, väldigt synd!
--- Slut citat ---
Känner inte till Dido's Here with me, får kolla upp den och se om jag hittar likheter. :)
Att få till dynamik i låtarna är tyvärr inte min starka sida. Denna är väl iofs inte tänkt
att den ska "sparka loss" utan vara ganska lågmäld rätt igenom. Kul att du gillar!
Tack för din kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Så lik är den ändå inte men påminde på något sätt :P Ja det kan vara klurigt det där med dynamisk sång, låten är dock bra oavsett ;)
--- Slut citat ---
Kände faktiskt inte igen låten och hittade väl inga likheter med min låt heller! :)
Man kanske skulle spela in en så'n däringa musikvideo och ligga på en säng med uppknäppt
skjorta och kalla sig för Dildo i st f Asti..... B)
tigersoul:
--- Citat från: Asti skrivet 30.12.2012, 19:20:09 ---Kände faktiskt inte igen låten och hittade väl inga likheter med min låt heller! :)
Man kanske skulle spela in en så'n däringa musikvideo och ligga på en säng med uppknäppt
--- Slut citat ---
Nej det var mer något i feelingen än att den var direkt lik. Ja men prova det, en dörröppning, högkontrast svartvitt, uppknäppt skjorta :P :P
Asti:
--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:23:24 ---
--- Citat från: Asti skrivet 30.12.2012, 19:20:09 ---Kände faktiskt inte igen låten och hittade väl inga likheter med min låt heller! :)
--- Slut citat ---
Nej det var mer något i feelingen än att den var direkt lik. Ja men prova det, en dörröppning, högkontrast svartvitt, uppknäppt skjorta :P :P
--- Slut citat ---
Uppknäppt skjorta är inga problem efter all julmat. :)
Gott Nytt!
/Asti
Jocke:
--- Citat från: Asti skrivet 31.12.2012, 12:14:24 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:23:24 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Uppknäppt skjorta är inga problem efter all julmat. :)
Gott Nytt!
/Asti
--- Slut citat ---
Väl att det är så bra motion att göra musik! :rolleyes: Tycker du ska ändra beskrivningen från "Flum-ballad" till något som bättre beskriver din fina låt! ;-)
Gott nytt! :)
tigersoul:
Instämmer med Jocke, vi musiker är ALLDELES för bra på att förringa det vi skapar. Se bara på andra artister som ändå är på ungefär samma nivå. Hur många håller en liten utställning på ett galleri o går runt med en kaffekopp i handen o säger "den där? det var nå flummigt jag slängde ihop bara" ;)
Jag har faktiskt, mest på skoj, varit sugen på att göra en video till någon låt man blivit klar med.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida