Forum > Färdiga produktioner
Asti - Feel you all the time (klar)
Kornstad:
Mycket, mycket bra låt det här.
Har egentligen ingenting att anmärka, förutom möjligtiv virveltrumman som jag upplever lite "hård" i sammanhanget.
Kanske köra slaget med en visp istället så att du får ett distinkt tillslag men ändå soft?
Skitbra!!
Asti:
--- Citat från: Kornstad skrivet 23.12.2012, 00:38:04 ---Mycket, mycket bra låt det här.
Har egentligen ingenting att anmärka, förutom möjligtiv virveltrumman som jag upplever lite "hård" i sammanhanget.
Kanske köra slaget med en visp istället så att du får ett distinkt tillslag men ändå soft?
Skitbra!!
--- Slut citat ---
Tackar, kul att höra!
Ska fundera på det där med virveltrumman och testa lite....
Tack för kommentar och tips!
/Asti
Asti:
Har sänkt sången något och höjt steel-guitaren en smula!
Den får anses klar nu om inga protester inkommer! :)
/Asti
HasseFX:
--- Citat från: Asti skrivet 23.12.2012, 18:23:51 ---Har sänkt sången något och höjt steel-guitaren en smula!
/Asti
--- Slut citat ---
Denna är såååå bra! Bland det bästa jag hört på KR (i paritet med "The Sectret Garden"). Mycket bra låt, riktigt fin sång, bra spelat och superb produktion! :wub:
Asti:
--- Citat från: HasseFX skrivet 23.12.2012, 19:40:07 ---
--- Citat från: Asti skrivet 23.12.2012, 18:23:51 ---Har sänkt sången något och höjt steel-guitaren en smula!
/Asti
--- Slut citat ---
Denna är såååå bra! Bland det bästa jag hört på KR (i paritet med "The Sectret Garden"). Mycket bra låt, riktigt fin sång, bra spelat och superb produktion! :wub:
--- Slut citat ---
Oj, vad glad jag blir! Tveksamt om någon julklapp överträffar det här! :wub:
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida