Forum > Färdiga produktioner

Asti - Feel you all the time (klar)

<< < (13/23) > >>

Harmonica mike:
Ja Peter nu är du hemma med den här,det låter fantastiskt.Mixen sätter liksom standarden för oss andra amatörer här på KR,grymt skön ljudbild.Mycket vilsamt för öronen både produktion låt och ljudbild.

Sidonotering,såg att du har data problem..Ja välkommen i klubben.Jag har investerat i nytt då den gamla uppvisade liknande symtom som din burk.Nackdelen,nytt ljudkort då det gamla inte går att köra i den nya burken..

Årets låt på kr 2012 kanske,så bra är det.

Mike

Asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.12.2012, 11:57:11 ---Ja Peter nu är du hemma med den här,det låter fantastiskt.Mixen sätter liksom standarden för oss andra amatörer här på KR,grymt skön ljudbild.Mycket vilsamt för öronen både produktion låt och ljudbild.
Sidonotering,såg att du har data problem..Ja välkommen i klubben.Jag har investerat i nytt då den gamla uppvisade liknande symtom som din burk.Nackdelen,nytt ljudkort då det gamla inte går att köra i den nya burken..
Årets låt på kr 2012 kanske,så bra är det.
Mike

--- Slut citat ---
Väldigt roligt att höra att du tycker det låter bra nu! Att jag fått till mixen är nog mer tur än skicklighet, där har jag mycket att lära!
Inga akuta datorproblem direkt, men datorn räcker inte riktigt till längre. Jag måste bounca t.ex Alicia Keys, EWQL och EZDrummer
och köra någon eller ett par som audiospår, eftersom datorn inte klarar att köra alla pluggarna samtidigt....vilket blir lite omständligt och trögjobbat.
Årets låt är naturligtvis en klar överdrift, det kommer ständigt spännande, ny musik här. Men väldigt smickrande att höra!  :)
Tack för en generös kommentar och en god fortsättning på julen!
/Asti

Eddi:
Nu kommer jag med en så där djup kommentar som bara ramlar ut vart 7 år ungefär. Han saknar henne och loppet är kört i kubik - men han känner samtidigt att det kanske inte är så alls det finns fina positiva vibbar i förhoppningarna där ungefär som om de vore sanning men är det det ?
Är det inte dödens station han ändå befinner sig på eller njä det vet de tusan.

Där är låten i en valnötsskal med lite mandelcremé av det rosa slaget instoppad  i de täta skalen där valnöten rymt sin väg för länge sedan för att upptäcka världen och då framför allt Sweden Rock.

Kan det vara så att vid nästa universums busstation en återförening kommer att ske att allt gammalt groll är dött och att svärmor ser bättre ut men framförallt lärt sig hålla käften - kan det vara så?

cykeln:
Nej jag protesterar inte.

Låter jättefint nu Peter - bra balans i mixen
De är bara att gratulera!

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 27.12.2012, 01:47:39 ---Nu kommer jag med en så där djup kommentar som bara ramlar ut vart 7 år ungefär. Han saknar henne och loppet är kört i kubik - men han känner samtidigt att det kanske inte är så alls det finns fina positiva vibbar i förhoppningarna där ungefär som om de vore sanning men är det det ?
Är det inte dödens station han ändå befinner sig på eller njä det vet de tusan.
Där är låten i en valnötsskal med lite mandelcremé av det rosa slaget instoppad  i de täta skalen där valnöten rymt sin väg för länge sedan för att upptäcka världen och då framför allt Sweden Rock.
Kan det vara så att vid nästa universums busstation en återförening kommer att ske att allt gammalt groll är dött och att svärmor ser bättre ut men framförallt lärt sig hålla käften - kan det vara så?

--- Slut citat ---
Du menar djupsinnigheter som uppstår när cellerna i kroppen förnyats?  :)
Tanken med texten var väl ungefär att "den som sjunger" blivit övergiven, men inte kunnat tolka signalerna fastän
"den övergivande parten" uppfört sig annorlunda. "Den som sjunger" vill inte acceptera att han/hon blivit övergiven,
utan klamrar sig fast vid hoppet och känslan av att personen fortfarande finns nära......tja, det ska ju handla om nå't!  :rolleyes:
Men din förklaring duger bra den med!  :D
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion