Forum > Demolåtar

Roffe H - Candyman (nu som färdig demo, mitt bidrag till julsamlingen)

<< < (2/7) > >>

Roffe H:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 04.12.2012, 22:49:08 ---1981? Bättre upp, 1961 och en film med Peter Sellers som jultomte.

--- Slut citat ---

Tack Håkan!  :D
/Roffe H

Harmonica mike:
Härligt jazzsväng i denna Roffe och helt klart ett coolt bidrag till årets Julskiva på KR.

Kolla om det finns nån tråd om det och skriv in dig och/med låtnamnet(i en länk hit) i den tråden så blir det lättare för jullåts ambassadören att hitta igen denna dänga.
Jag vet inte om nån håller i det hela då jag inte är uppdaterad pga. datastrul..
Det ser ut som vi kommer att delta jag å Mr G också  :)

Nåväl,en softad dänga som sitter perfa i julstressen som avkoppling - Snyggt och fyra tomteluvor och ett halvt pepparkakspaket i luften.

Mike

Roffe H:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.12.2012, 06:53:43 ---Härligt jazzsväng i denna Roffe och helt klart ett coolt bidrag till årets Julskiva på KR.

Kolla om det finns nån tråd om det och skriv in dig och/med låtnamnet(i en länk hit) i den tråden så blir det lättare för jullåts ambassadören att hitta igen denna dänga.
Jag vet inte om nån håller i det hela då jag inte är uppdaterad pga. datastrul..
Det ser ut som vi kommer att delta jag å Mr G också  :)

Nåväl,en softad dänga som sitter perfa i julstressen som avkoppling - Snyggt och fyra tomteluvor och ett halvt pepparkakspaket i luften.

Mike

--- Slut citat ---

Jag sätter på mig tomteluvan och käkar upp pepparkakorna på stubben, älskar pepparkakor
/Roffe :D

Ola:
skönt o höra soft jazz med sax o med julstämning
bra jobbat

Mvh Ola

Asti:
Svängigt, men mjukt och avstressande samtidigt!
Härligt att höra din sax, men skulle nog velat ha den ännu närmre flåsande i örat!  :)
Passande ordlös sång till detta!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion