Forum > Demolåtar
Roffe H - Candyman (nu som färdig demo, mitt bidrag till julsamlingen)
Roffe H:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 04.12.2012, 22:49:08 ---1981? Bättre upp, 1961 och en film med Peter Sellers som jultomte.
--- Slut citat ---
Tack Håkan! :D
/Roffe H
Harmonica mike:
Härligt jazzsväng i denna Roffe och helt klart ett coolt bidrag till årets Julskiva på KR.
Kolla om det finns nån tråd om det och skriv in dig och/med låtnamnet(i en länk hit) i den tråden så blir det lättare för jullåts ambassadören att hitta igen denna dänga.
Jag vet inte om nån håller i det hela då jag inte är uppdaterad pga. datastrul..
Det ser ut som vi kommer att delta jag å Mr G också :)
Nåväl,en softad dänga som sitter perfa i julstressen som avkoppling - Snyggt och fyra tomteluvor och ett halvt pepparkakspaket i luften.
Mike
Roffe H:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.12.2012, 06:53:43 ---Härligt jazzsväng i denna Roffe och helt klart ett coolt bidrag till årets Julskiva på KR.
Kolla om det finns nån tråd om det och skriv in dig och/med låtnamnet(i en länk hit) i den tråden så blir det lättare för jullåts ambassadören att hitta igen denna dänga.
Jag vet inte om nån håller i det hela då jag inte är uppdaterad pga. datastrul..
Det ser ut som vi kommer att delta jag å Mr G också :)
Nåväl,en softad dänga som sitter perfa i julstressen som avkoppling - Snyggt och fyra tomteluvor och ett halvt pepparkakspaket i luften.
Mike
--- Slut citat ---
Jag sätter på mig tomteluvan och käkar upp pepparkakorna på stubben, älskar pepparkakor
/Roffe :D
Ola:
skönt o höra soft jazz med sax o med julstämning
bra jobbat
Mvh Ola
Asti:
Svängigt, men mjukt och avstressande samtidigt!
Härligt att höra din sax, men skulle nog velat ha den ännu närmre flåsande i örat! :)
Passande ordlös sång till detta!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida