Forum > Demolåtar
Roffe H - Candyman (nu som färdig demo, mitt bidrag till julsamlingen)
Roffe H:
Tack Ola & Asti, ska tänka på "flåsande sax i örat" när jag jag jobbar vidare.
/Roffe H
Jocke:
Funderar på vad man dricker till detta...? :rolleyes: Behagligt sväng - tycker saxen känns "närmare" än förr - nice! :)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 06.12.2012, 13:32:50 ---Funderar på vad man dricker till detta...? :rolleyes: Behagligt sväng - tycker saxen känns "närmare" än förr - nice! :)
--- Slut citat ---
Tack för lyssning Jocke...mitt tips är mumma eller glögg, eller annan (l)ju(v)lig dryck, troligen en smaksak.
/Roffe H :D
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 06.12.2012, 13:38:46 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 06.12.2012, 13:32:50 ---Funderar på vad man dricker till detta...? :rolleyes: Behagligt sväng - tycker saxen känns "närmare" än förr - nice! :)
--- Slut citat ---
Tack för lyssning Jocke...mitt tips är mumma eller glögg, eller annan (l)ju(v)lig dryck, troligen en smaksak.
--- Slut citat ---
Får nöja mig med kaffe ett tag till då! ;-)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 06.12.2012, 14:22:51 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 06.12.2012, 13:38:46 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Får nöja mig med kaffe ett tag till då! ;-)
--- Slut citat ---
Ja då, kaffe (livets dryck) går givetvis också bra...så här mitt på dagen. :lol:
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida