Cykeln: Vad betyder "skans bara"? Googlat men inte hittat. Funderar på att slänga ut stråkarna om John godkänner. Jag kan i varje fall inte arra dessa snyggt. Lite varierande sång..jo jag håller med. För mkt Melodyne. Thnx biker-man!
Asti: Vispar i all ära men blir det inte konstigt ihop med stråkmattor? Jag menar stråkarna som wall of sound och visparna för intimitet... Skippar jag dessa kan nog vispar komma till sin rätt. Jag fixar inte stråkliret, får försöka leja bort det om de nu skall vara med. Två K2-mickar till guran ja men stereobreddat med delay, kanske det som låter "hårdare"? Annars är ju inställningarna samma som tidgare. Kanske skall komprimera guran ngt. Tack för bra feedb som alltid och jag gillar också texten! Kul att du lyssnade på den.
Clemens: Sångljudet som sagt. Skall försöka få hit råfilen på sången... Håller med om brist på fokus. Får gå kurs hos dig om stråkarr? Tack Cl!
Eddi: Skall kolla in 159. Ljuden skall föreställa en bar - "have another round or two" som han sjunger om... CW så småningom, yes. Tack E!
Ola: Jag tror som sagt sången är (allt för) processad i det skick jag fick den. Annars har han bra mickljud. Får kolla thnx Ola!
Tokai: Äsch då, jag som lade ner sånt jobb på trummorna!

Där ser man... Ljuden på slutet skall föreställa pub juh!

Varför låter det tåg?? Tack Tokai och alla andra för lyssning. Jag har en hel del att åtgärda...
« Senast ändrad: 03.12.2012, 16:05:43 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves