Forum > Färdiga produktioner

Tokai - En självmordsbombare

<< < (4/6) > >>

Ola:
kort och gott. Grymt   :)

Mvh Ola

Wernborg:
[off-topic]
--- Citat från: Bribedant skrivet 03.12.2012, 00:32:27 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 02.12.2012, 11:31:00 ---(har funderat lite på ditt nick. Bribed ant = mutade myra?)

--- Slut citat ---
Du e klurig du...

--- Slut citat ---

Äh. Det där löste man ju för lääääänge sedan.  :D
--- Citat från: Wernborg skrivet 24.07.2011, 00:48:50 ---Med tanke på hur felet utvecklade sig så tillskriver jag Mutade Myran tråden. Han vann! Grattis!

--- Slut citat ---
[/off-topic]

Låten då. Som vanligt udda och genomtänkt när Tokai är i farten. Bra helt enkelt.

Roffe H:
Bra låt, finurlig text, aktuell på alla sätt. Mixen är ok tycker jag, avslutar som Wernborg...bra helt enkelt!  :D
/Roffe H

equality:
Grymt på alla sätt! Gillar det lite burkiga soundet, bidrar till den elektrifierade stämningen med syntharna. Gillar den finurliga basgången i versen. En av dina bästa helt klart.

Tokai:
Ola
Tack ska du ha!

Wernborg
Såklart att du var först. Men jag överlever. Skoj att du gillar!

Roffe H
Ja, nu har jag gjort lite electro-pop också. Fast på mitt sätt. Hoppas texten inte blir alltför aktuell i vårt land, som för några år sedan. Men det finns ju en hotbild som det heter. Tack för lyssning och tycke!

equality
Tror burkigheten kommer naturligt från själva synthljuden - använder bara presets, är dålig på att skruva. Men ville ha lite hårdhet i soundet. Kan också vara emuleringen av plåtekot i reverbet.
Ja, hur som helst tackar jag så hemskt mycket för dina beröm!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion