Lyssnade nu och för mej låter det jättebra, och jag vet hur du låter live så då borde det ju vara en autentisk upptagning 
Önskar skön Advent!
/Marre
tack för inputen marre.. en röst för autentiskt då...
adventa fröjdefullt

Jag kommer inte åt filen. Varför laddar du inte upp den på KR? På halvfärdiga går det utmärkt nuförtiden och även covers om jag förstår rätt.
jag lade en mp3 länk i första inlägget.. funkar inte det får jag testa att lägga på kr+s server
Låter varmt och behagligt om ljudet! Minst 29k! 
/Asti
nästan värd sitt pris alltså

tack för inputen
Jag som inte fattar är inte så imponerad av mikrofonen eller stripen sången ligger på.
Dina s läspar så en deesser kanske arbetar hårdare än den ska. En bra mikrofon ska väl inte behöva sån detaljer?
Det jag slås av är att jag saknar din röst och ditt gitarrspel!
Det är skönt att lyssna på. Jag skulle lägga lite reverb på gitarr och sång och arbeta vidare med denna cover! 
Kanske forcera den lite mer, sticka ut hakan och känna dig riktigt självsäker även på sången, du har en behaglig röst.
det är ingen deesser alls på, jag kan åxo tycka att diskanten låter lite klippt eller lässpig
jag spelade in min lillesyrra för någon vecka sedan, och tänkte att det var hon som läspade
men nu gör ju jag det med
är det micken eller familje gen?..antagligen micken gissar jag
och jag tänker som du att man förväntar sig mer
jobba vidare på denna gör jag inte.. detta är endast en test av min setup
tar till mig att jag ska vara mer självsäker på sången dock.. tack för input

flac,en jag lyssnar på både brusar och distar... 
det ligger med ett svagt vinyl knaster, vet inte om det är det du uppfattar som dist
jag lade på det för att ge lite charm åt den brusiga k2:an som tar upp gitarren & datorsurret
kan det vara det bruset du hör..
om inte så finns en mp3 länk i första inlägget nu
hoppas den funkar bättre om inte annat!