Forum > Färdiga produktioner

Minor2Go feat Lena Lannergren - Du bist heilig

<< < (2/4) > >>

bjurte:
Uj-uj!!
Här vare Tysk sirap i överflöd.. :D
Gitarrerna störs jag inta av,däremot Trummorna..
Djävulsdyrkar-Metall sound på kicken till detta annars frireligösa allster,förstår att det ska var stilbrytande,men
Njaee.. Det blir lixom förmycket! :rolleyes:
Annars,bra sång som vanligt..

Girly:

--- Citat från: tigersoul skrivet 18.11.2012, 13:21:11 ---Lena du får ställa dig o svära några gånger så du blir kvitt hjärntvätten :P

Jag är inte jätteförtjust i låten heller, gillar inte lead sången nämnvärt o texten, även om jag inte förstår den, lär jag inte uppskatta heller då jag har svårt för "hjärntvättande andliga sånger" ;) Som sagt du skulle sjungit lead :P

--- Slut citat ---
'Du bist roligt du'  :lol:
Kan inte sjunga lead... upptagen med att svära  :rolleyes:  :lol:

--- Citat från: bjurte skrivet 18.11.2012, 13:21:35 ---Uj-uj!!
Här vare Tysk sirap i överflöd.. :D
Gitarrerna störs jag inta av,däremot Trummorna..
Djävulsdyrkar-Metall sound på kicken till detta annars frireligösa allster,förstår att det ska var stilbrytande,men
Njaee.. Det blir lixom förmycket! :rolleyes:
Annars,bra sång som vanligt..

--- Slut citat ---
Hahahaaa... 'tysk sirap' DEN måste jag föra vidare  :lol:
Ja han har nyss gjort ett helt album med någon slags förfärligt svart ångestfylld musik där trummorna jobbar dubbla skift och både han och gurorna skriiiker... och sen kovände han och gjorde en religiös låt  :blink: Så kan det gå!  :) Tack för att du lyssnade ändå!

Asti:
Kan väl bara hålla med övriga - snygg refräng, men trummorna är för mycket.
Tyska är ju ett rätt "hårt" språk att sjunga på, men det är samtidigt kul med lite nya grepp.
Hur som helst är det snygg sång på refrängen!
Uttalas förresten inte heilig med che-ljud på slutet...?
/Asti t.f. besserwisser

Wernborg:

--- Citat från: Girly skrivet 18.11.2012, 03:37:01 ---May the force be with you... eller vad är det man säger...  :D

--- Slut citat ---
Hahaha. Ja det kan man behöva för att lyssna till detta.

Kul gitarrsolo och bra körsång. Resten. Njae, funkar inte i min bok.

Låten är det nog inget större fel på egentligen. Lite tjatig refrängtext, men i övrigt hade den nog gått att göra något lyssningsbart av detta.  :D

På't igen!

MaxB:

--- Citat från: Wernborg skrivet 19.11.2012, 19:16:53 ---bra körsång. Resten. Njae, funkar inte i min bok.
Låten är det nog inget större fel på egentligen. Lite tjatig refrängtext, men i övrigt hade den nog gått att göra något lyssningsbart av detta.  :D

--- Slut citat ---

B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion